-
ολα τα παραπανω εχουν να κανουν μπρος και πολυ με το αν υπαρχουν γονατα μακ φερσον ή διπλα ψαλιδια εμπρος...το μακ φερσον οσο στριβει ο τροχος αλλα και οσο δεχεται πιεσεις ξεκαμπερωνει.....ενω τα ψαλιδια δεν επηρεαζονται!!!
αναποδα στο πισω μερος ο ημιακαμπτος αξονας καμπερωνωνει οσο φορτιζεται, και γιαυτο καποια παλια ιταλικα ειχαν μεχρι και θετικο καμπερ στην ευθεια!!!!οι πολλαπλοι παλι δεν εχουν τετοια θεματα ως αμιγως ανεξαρτητη αναρτηση!!!
-
The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:
BILL007 (26-01-24), wheelman (24-01-24)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP