-
Γενικα το Μ2 πρωτης γενιας ειχε ολα τα χαρακτηριστικα των παλιων m cars...
Αυτα λοιπον εκαναν δυο πραγματα εξαιρετικα καλα...ηθελες να στριψεις και να στιψεις γενικα το αμαξι σε ενα στροφιλικι?ναι μεν εδειχνε λιγακι το βαρος του, καθως ποτε δεν ηταν ελαφρια, αλλα σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο στην κατηγορια τους ειχαν ενα κορυφαιο μπροστινο και πραγματικα ρυθμιζες εσυ την τροχια πως θα με μπει το αμαξι μαγικα με τα τεσσερα..ταυτοχρονα λογω του κορυφαιοου μπροστινου ηταν και πανευκολα οταν ξεπεραστει το οριο πισω και αρχιζεις να "χορευεις"..για την ιστορια δεν ξερω αλλα αμαξια που να μην ειναι πιο ειδικες κατασκευες, αυτουσια sport (rx..πχ),ροουντστερ ,διθεσια, κεντρομηχανα που να κανουν πανω κατω τα ιδια με βαριες σενταν καροτσες..
Ποιο ειναι το προβλημα λοιπον πλεον??ο σκοπος παντα ηταν αυτα που περιγραφω απανω να μπορει να τα κανει ο μεσος κουλος οδηγος, και περιλαμβανω και εμενα μεσα..το m2 ειναι πλεον οπλο..εχει χασει κατι απο την οδηγησιμοτητα του προκειμενου να γραψει χρονο και αυτο φαινεται απο την πρωτη στιγμη..ειμαι σιγουρος οτι το αμαξι θα μου φαινοταν ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ αμα ειχα ρυθμισει σε μια αρκετα ελευθερη "σκαλα" του esp..γιατι πλεον ετσι ρυθμιζουν οι εταιριες..ασε τα συστηματα λιγο μεσα αμα το παρακανεις να σε σωσουν!παλια οι εταιριες ειχαν τοσο επεμβατικα esp-βλεπε ε46-που ουσιαστικα σ φρεναρε το αμαξι..οποτε ρυθμιζαν το πλαισιο-αναρτησεις με full off..τωρα ρυθμιζουν και με τα δυο...και με βαθμιδες..αντε τωρα να το πετυχεις....να αρεσει σε ολους!!!!
-
The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP