Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 157

Θέμα: Σφαλμα low oil pressure

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλημερα
    Δεν θελω να κανω τον εξυπνο, αλλα θα αφησω εδω μια συμβουλη που δινω παντα και σε ολους και οποιος θελει ας την κρατησει.
    Οπως εχω πει απειρες φορες, το καλυτερο και πρωτο εργαλειο που πρεπει να εχουμε, ειναι ενα πολυ καλο «διαβαστηρι» ειτε σε ταμπλετα, ειτε σε προγραμμα στο κομπιουτερ μας.
    Καθε φορα που παιρνω ενα αυτοκινητο, καινουργιο η μεταχειρισμενο, (και εχω αλλαξει αρκετα) μπαινω στον εγκεφαλο και τραβαω «τα παντα ολα» απο στοιχεια, με το αυτοκινητο κρυο και ζεστο.
    Τα αποθηκευω σε ενα τεραστιο εξελ και μια φορα το χρονο κανω παλι τη διαδικασια.
    Οταν κατσει στραβη, το πρωτο πραγμα που κοιταω ειναι το Δ/real της τιμης που μου εχει βγαλει σφαλμα, η αν δεν εχω σφαλμα τις διαφορες σε ολες τις τιμες για να με κατευθυνουν καπου.
    99/100 εχω βρει μονος μου το προβλημα μου και απλα αλλαζω εναν αισθητηρα η καθαριζω κατι και τελειωσαμε.
    Συνθετες και παλαβες περιπτωσεις, σαφως και τυχαινουν, οπως πχ στο πιο αποθανο μπουδ…λο που ειχα ποτε μου, σε μια Αλφα gtv που η τουρμπινα ανεβασε πιεση λες και ηταν dragster και τελικα αποδειχθηκε πως ειχε οξειδωθει ο εγκεφαλος οποτε για τι τιμες να μιλαμε… αλλα και παλι συμπερασμα βγαζεις, οταν ολα ειναι αλλα αντι αλλων, σκεφτεσαι και την ecu.
    Πως θα μπορουσες να εχεις καταλαβει τι συμβαινει;
    Αν ειχες αρχικα smooth running values και εκανες συγκριση, θα εβλεπες τα μπεκ.
    Αν ειχες αρχικες πιεσεις στις βαλβιδες και τα φιλτρα, θα εβλεπες οτι χρειαζεται να επικεντρωθεις στην συγκεκριμενη (γιατι θα εκανες live datalogging στη διαδρομη που σου αναψε το λαμπακι και θα το τσιμπαγες αμεσως) και χιλια αλλα αν.
    Σαφως και ο μεσος ιδιοκτητης περιμενει απο τον μαστορα να δωσει λυση και μαλιστα ικανοποιητικη, αλλα το εχω πει και δεν θα σταματησω να το λεω, δεν γινεται ρε φιλε ενας που πηρε ενα σετ καστανιες και ενα αναβατοριο, εβαλε μια ταμπελα συνεργειο και οποιον παρει ο χαρος να δηλωνει μηχανικος.
    Μηχανοτεχνιτης ειναι και εφαρμοστης…
    Μηχανικος ειναι βαρια κουβεντα και ακομα βαρυτερη μηχανολογος.
    Αντε ρωτα οποιον λαδοποντικα ακουει με το κατσαβιδι τις βαλβιδες αν κανουν κρακα κρακα ποιος ειναι ο ιδανικος λογος καυσης η πως υπολογιζονται οι τριβες με συντελεστη τη θερμοκρασια να δουμε τι θα ακουσεις…
    Για χιλιοστη φορα, τα «μαστορια» χαλανε τα μοτερ μας…

    Ολα αυτα με απολυτο σεβασμο στους Επαγγελματιες του χωρου που εχουν μερακι και αποδεδειγμενα δωσει λυσεις τεκμηριωμενες.

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Ptboul (03-10-23)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP