Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 157

Θέμα: Σφαλμα low oil pressure

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.030
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το φανταστηκα,εχω ακουσει πολλες ιστοριες..οσες φορες εχει κανει κατι για πελατη η μαμα ειναι μεσω του αντιπροσωπου,οποτε εχω καταλαβει οτι δεν θελει να χαλασει τις σχεσεις της με τους αντιπροσωπους για λαθη,εξαλλου συμφερον εχει οταν κλεβουν, τζαμπα λεφτα φερνουν..εδω εκανα στην ελλας παραπονα και μεσω τηλεφωνου και με μειλ ,με λεπτομερειες ,στοιχεια και μου απαντησαν με ενα ξερο...ο επισκευαστης ισχυριζεται οτι ακολουθησε την αυτοματοποιημενη διαδικασια και δεν εκανε λαθος..δεν ασχολουνται..αν δεν κανεις νομικη κινηση δεν ιδρωνουν.και νομκα να πας παλι θα βγουν λαδι,αφου σκοπος τους ειναι να συγκαλυφθουν.
    αντε να βρω εγω τι τιμες διαγνωσης εδωσαν απο εδω γερμανια, τιμολογια νεων ανταλλακτικων απο αποθηκη και παλια ανταλλακτικα .εγω τα ζητησα αλλα σιγα μην κανουν κινηση...αν ηταν καινουριο μπορει να ιδρωνε το αυτακι τους,για ενα παλιο ,σου λεει πανε παρε ενα καινουριο .
    λες να μην παω εξω σε συνεργειο μην μου συμβει αυτο και μετα αντε να βγαλεις ακρη με τον ιδιοκτητη.οτι στην αντιπροσωπεια θα εχεις τουλαχιστον μια πιθανοτητα να σε δικαιωσει η bmw αν αδικηθεις και γινει ενα μεγαλο λαθος..τελικα πουθενα δεν βρισκεις το δικιο σου.η μονη λυση ειναι να αλλαζεις καθε το πολυ 6-8 χρονια αυτοκινητο η' να παρεις πτυχιο μηχανικου και ενα διαγνωστικο.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (26-09-23), Vassilis ///M (27-09-23)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    η μονη λυση ειναι να αλλαζεις καθε το πολυ 6-8 χρονια αυτοκινητο η' να παρεις πτυχιο μηχανικου και ενα διαγνωστικο.
    Χωρίς να θέλω να σε πικράνω αυτή ειναι η αλήθεια και έτσι ακριβώς ειναι κατασκευασμένα τα αυτοκίνητα αυτά. Μη μπερδεύεστε με τα Mercedes τύπου 190 series που ειναι αλεξίσφαιρα και ακόμα κινούνται στην Αφρική.



    Στην Ελλάδα όπως και σε άλλες χώρες του ευρωπαικού νότου που τα συνεργεία πίστεψε με ειναι "φθηνά" και έτσι ο κόσμος προσπαθεί να κρατήσει αυτά τα αμάξια στο δρόμο πληρώνοντας κάποια ποσά, δεδομένης και της αγοραστικής δύναμης.

    Ωσόσο, σε άλλες μεγάλες ευρωπαικές χώρες, ΟΥΤΕ που θα πέρναγε από το μυαλό σου να ασχοληθείς με τέτοια θέματα και επισκευές λόγω κόστους εργατικών (όχι τόσο ανταλλακτικών).

    Γενικά τέτοια αμάξια θα είχαν φύγει για σπάσιμο για parts και τώρα θα ήσουν με το τελευταίο ή πρωτελευταίο μοντέλο πενΒε και δεν θα το συζητούσες καν



  4. #3
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.030
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    BILL007

    ειναι απαραδεκτο ενα συνχρονο αυτοκινητο που το αγοραζεις ακριβα να βγαζει προβληματα στην νιοτη του,οχι μονο μετρωντας χορνια αλλα και χιλ. δλδ δεν γινεται αυτοκινητα των 60-70.000 να βγαζουν κοστοβορα προβληματα στα 80-100/000 χιλ. και η bmw να σφυριζει αδιαφορα.γιαυτο μετα ο σταματης και ο καθε λογικος οδηγος παει στα αψυχα μερτσεντες που ειναι τα πρωτα σε ικανοποιηση στα γεμρανικα πριμιουμ.βαζει καποια στιγμη το συμφερον του και την ψυχικη του υγεια και οχι την ευχαριστηση.να εχεις στα χερια σου το απολυτο οδηγικο μηχανημα και να φοβασαι μην γινει ξαφνικα χριστουγεννιατικο δεντρο.ξερετε οτι διαβαζω πολλα ξενα φορουμ bmw..ξεφτιλα,δες τε εδω:

    bimmerpost forum

    Originally Posted by Sophisticated Redneck View Post
    As you probably know, the E70 was plagued with gasket and valve stem seal issues once the engines reached 80k+ miles. N63 owners received free engines due to lawsuits, S63 owners did not despite sharing all the same internal components.

    The n63/s63 TU used in the F15 and F85 were supposed to address this issue with updated valve stem seal material. This apparently is not the case as it is following the exact same path as the E70 with the n63tu valve stem seals failing at such a high right a new lawsuit has been settled and BMW again is starting to replace the engines as it is cheaper and more cost effective then replacing the seals (20 hours labor for engine swap vs 50 hours for valve stem seal replacement)

    Being that the s63tu and n63u share 99% of the same internal components, with valve stem seals being one of them, you can be sure that this issue is coming for all F85 owners as they reach similar mileage of their F15 counterparts.

    ξεφτιλα..τουλαχιστον εκει χωνουν και καμμια μυνηση ,εδω ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 27-09-23 στις 09:53

  5. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-23)

  6. #4
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με τα συνεργεία της Θεσσαλονίκης είσαι προκατειλημμένος ???
    Δεν διάβασα πουθενά να επισκέπτεσαι κανένα...
    είναι πολλά και αξιόπιστα με τεχνικούς και μαστόρια άριστα !!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP