δευτερη μερα χθες δοκιμων ,ιδια διαδρομη ξανα 200 χιλ.ολα καλα.παμε για τριτη σημερα.αλλα νομιζω οτι πλεον λυθηκε το προβλημα.

εχω να κανω 2 αρχικες παρατηρησεις σχετικα με το προβλημα που ειχα.λεω ειχα φτου-φτου αν το ξορκισω..αυτα τα γραφω για το φορουμ και οσους εχουν ακομα το ιδιο μοτερ και γενικα μαλλον για ολα τα ΝΧΧ μοτερ .

το προβλημα με το λαδι εχει 2 παραμετρους.εδιχνε λιγοτερο λαδι οταν το μετρουσα στην διαρκεια της διαδρομης.τελικα την αλλη μερα δεν εδειξε να ειναι στο μινιμουμ οπως ηταν ζεστο την προηγουμενη .εμεινε σταθερο στην μεση.το λεω σοτν μηχανικο και μου απαντα οτι ετσι πρεπει να ειναι.ομως του ειπα οτι οταν κανουμε αλλαγες λαδιων παντα ειναι στο μαξ.και μου απαντησε οτι εκει δεν αφηνουμε να πεσει και το λαδι που κραταει η μηχανη μεσα για να δειξει 4250.αυτο που δνε φευγει απο την εξοδο των λαδιων οταν κανουμε αλλαγη γιατι δνε το αφηνουμε μερες να στραγγισει το λαδι.το κλεινουμε και συμπληρωνουμε.η μηχανη κραταει μεσα μια ακομα ποσοτητα.θυμαστε τον μηχανικο που ειχαμε για λγιο στο φορυμ που μας τα εξηγησε ολα αυτα.
εδω ομως κατεβασαμε καερτερ και η μηχανη εμεινει ανοιχτη απο κατω για 2 εβδομαδες.οποτε εφυγε ολο το λαδι και δεν κρατησε μεσ ακαθολου.γιαυτο οταν αυτοι το κλεισανε και συμπληρωσαν την σωστη ποσοτητα 4250 ,σε εμενα εδειξε 0,5 τελικα λιγοτερο.το συμπληρωσε προχθες ταυτοχρονα με την αλλαγη του αισθητηρα και πηγε μαξ.
το αλλο θεμαν ειναι γιατι ανεβοκατεβαινε η σταθμη στον δεικτη αναμεσα στο μιν και το μαξ.θυμηθκα οτι και περσυ που ειχα την διαροη και το προβλημα με τους αισθητηρες εγινε παλι το ιδιο.οποτε μεσα απο την παρατηρηση των προβληματων βγαζω συμπερασμα:

πρωτον οτι οταν ο αισθητηρας καταγραψει διαφορα πιεσης και το δωσει στον εγκεφαλο και εκεινος αναψει κοκκινο λαμπακι να μας προειδοποιησει,τοτε επηρεαζει και το συτημα μετρησης στο δεικτη λαδιου και ο δεικτης τρελαινεται.εμενα περσυ μου το παρουσιασαν σαν ταυτοχρονο προβλημα οτι χαλασε ο δεικτης,αλλο αρμεγμα πηγε να γινει.αλλα εγω δνε τους ακουσα,γιατι εγινε ταυτοχρονα με την διαροη.οποτε παροτι δνε το παραδεχοταν οτι συσχετιζοταν εγω δικαιωθηακα.και επρσυ οταν αλλαξαμε μετα αισητηρα εσιαξε ο δεικτης.

δευτερον οταν αναψει κοκκινο λαμπακι πιεση λαδιου ο αισθητηρας εκανε την δουλεια του και μετα ειναι αχρηστος.οποτε οταν ανψει κοκκινο λαμπακι οποιαδηποτε και να ειναι η αιτια ,ακομα και καδεν-γλυστρα,μεταλλα ,πρωτα απολα πεταξετε τον αισθητηρα,ετσι θα καταλαβετε οτι δνε ειναι το προβλημα κατι αλλο.ακομα και αν εχει περασει λιγο διατημα απο την αλλαγη του,χαλαει οταν βγει κοκκινο λαμπακι.δλδ. δνε θα σβησει αν η αιτια ηταν καποια αλλη ας πουμε αντλια π.χ..θα συνεχισει και θα σας μπερδευει.

κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου ΠΑΝΤΑ αλλαγη αισθητηρα πιεσης και βαλβιδα αλλαγη πρωτα.αν συνεχισει να ναβει μετα πατε μεσα στην μηχανη.
το καλυτερο το αφηνω για το τελος..τελικα η πιο αξιοπιστη ενδειξ οτι ο αισθητηρας φταιει για το κοκκινο λαμπακι που σας αναψε ειναι να κανετε μια μεγαλη διαδρομη και ελεγξετε ,να δειτε αν ο δεικτης λαδιου ανεβοκατεβαινει.αν ναι τοτε εχετε προβλημα αισθητηρα,καταρχην..