Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 157

Θέμα: Σφαλμα low oil pressure

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.061
    Thanked
    654
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό συμβαίνει παγκοσμίως στα Ν4Χ μοτερ! Απλά επειδή σε χώρες όπως η Αγγλία αυτά τα οχήματα πλέον λιγοστεύουν (ειναι 15 ετών+) δεν ασχολούνται. Αν σπάσει έσπασε και πάει για ανταλλακτικά. Το κόστος επισκευής σωστής ειναι ασύμφορο. Και οι 1000 λίρες που βλέπω εδώ να ξέρεις ειναι ύποπτα φθηνές. Οι σωστές επισκευές ξεκινάνε απο 1500 λίρες+ οτι άλλο προκύψει. Με 1000 θα σου βάλει κανα κιτ 3ο και σε 40.000 χιλιόμετρα θα είσαι πάλι πελάτης - αν το προλάβεις!
    απο τοτε βασιλη που ποσταρες το quote εχω κανει πολλες συζητησεις με τεχνικους και φιλους.στην αγγλια ξερω τι γινοταν και ακομη εχει μερικα ,ελαχιστα που εμειναν με ιδια συπτωματα μπαινω και εγω σε αρκετα αγγλικα φορουμ και διαβαζω παντα τι γινεται γιαυτο και ειχα αλλαξει τον τεντωτηρα με τον νεο κωδικο απο μονος μου.εκει το διαβασα.οσον αφορα το κοστος εργασιας, εκει τα περισοτερα ειναι ντιζελ που η καδενα ειναι πισω απο την μηχανη οποτε βγαινει ολη η μηχανη εξω γιαυτο το κοστος ειναι τεραστιο και ασυμφορο.
    στα βενζινης ειναι εμπρος και βγαζοντας το καρτερ εχεις διαγνωση,μικρο κοστος.βεβαια για εδω ελλαδα ακομη και το κοστος αλλαγης της καδενας και προχωρωντας πιο μεσα ,κουζινετα ειναι μεγαλο .και δεν ειναι αυτο.μιλωντας με τεχνικους δεν εχεις εγγυηση μετα οτι θα σου παει αλλα 100.000 χιλ που εκανε η πρωτη τοποθετηση.
    το θεμα εδω ειναι οτι μιλωντας με τεχνικους εκτος αντιπροσωπειας,ο καθενας εχει την δικια του γνωμη.αλλα και στις τεχνικες διαγνωσης διαφωνουν ακομα πιο πολυ.τι εννοω?

    κανονικα η διαδικασια ειναι η εξης. βαζεις διαγνωστικο,βλεπεις το σφαλμα,πιεση στατικη και αρχιζεις και ψαχνεις,η διαδικασια ειναι ιδια για ολους.
    ελεγχεις πιεσεις.πρωτα απολα αισθητηρα και βαλδιδα πιεσης.εδω τωρα εχει διχωγνωμια.αλλοι λενε οτι δεν μετριουνται αυτα ,οτι οι μετρησεις ειναι αναξιοπιστες ..
    μετρησεις γινονται μεσα στο φιλτρο λαδιου.αυτο ειναι πιο αξιοπιστο.
    μετα μετρας με ενα οργανο σαν σωληνα που κατεβαινει στην αντλια λαδιου,κατι που νομιζω οτι εχουν μονο οι επισημες,και βλεπεις αν λειτουργει η αντλια.
    απο πανω απο το καπακι οπως ειπε ο σταματης ελεγχει την καδενα με μια τσιμπιδα.

    αυτες ειναι μετρησεις που γινονται πριν κατεβασουμε καρτερ
    αυτα ολα εγιναν και βρεθηκαν οκ.

    αν αφου φυγεις απο το συνεργειο ξαναναψει λαμπακι και δεν εχεις και θορυβο απο καδενα τοτε καταλαβαινεις οτι το προβλημα ειναι δυσκολο και πιο σοβαρο,οπως εγραψε ο φιλος στην αρχη του τοπικ.


    κατεβαζεις καρτερ και βλεπεις στην λεκανη ευρηματα. αν εχει μονο θραυσματα γλυστρας πας για γλυστρα.μετρας την καδενα ,αν δεν εχει επιμηκυνθει ,τι γινεται? εδω παλι εχουμε 2 αποψεις.αν ειναι οκ,την αφηνουμε η οχι? εδω εχουμε παλι διχωγνωμια.αλλοι την αφηνουν και αλλοι λενε ,αφου θα αλλαξουμε που θα αλλαξουμε γλυστρε ςπου ειναι το μεγαλυτερο κοστος ,γιατι να μην αλλαξουμε και καδενα? οπως κανουν στα βαγκεν που αλλαζουν κατευθειαν και προληπτικα.οπως λες και εσυ βασιλη οτι πρεπει κανουμε και εμεις στα δικα μας.ομως δεν υπαρχει επισημη οδηγια στην bmw για αλλαγη καδενας.σιγουρα η επισημη αν μπουν εκει και βρουν σπασμενη γλυστρα τοτε αλλαζουν και καδενα σετ.

    αν δεν βρεις τιποτα απο γλυστρα στην λεκανη ,τοτε μπορει να βρεις ρινισματα.ξερεις οτι πας για μεταλλα και αυτο ειναι το προβλημα.
    αν δεν βρεις ,αφου μπηκες τοσο μεσα,κανεις και ελεγχο για αντλια, και χωνι. και τελος πας στο σεναριο που λεμε δλδ. μεταλλα στροφαλου.

    κοστος? σε επισημη,δεν πηρα ακριβη εκτιμηση ολα αυτα μαζι μεχρι χωρις μεταλλα κοντα στα 1500 ευρω.για τα μεταλλα πρεπει να βγουν και να δουν ποια φοραει.αν βαλεις γνησια παντως σε επισημη ειναι περιπου στα 180 το ενα Χ 4 συν εργασια που δνε γνωριζω ποσο ειναι.εχουμε δλδ. φτασει περιπου τα 2300 χωρις εργασια για μεταλλα.

    στην επισημη εχεις εγγυηση ανταλλακτικου,δλδ. 2 χρονια. μετα κανεις προσευχη.

    στα εξειδικευμενα κανεις δεν εγγυαται ποσα χρονια η' χιλιομετρα θα πας.και εδω ερχομαστε στο ρεζουμε
    το θεμα με αυτο το μοτερ ειναι οτι ειναι ζημιαρικο.οπως και αλλα.ειναι δυσκολο.και ολα ξεκινανε απο τα μπεκ.ειναι σιγουρο οτι καθε τοσα χιλ. θα ξαναχαλασουν.οποτε ξερεις οτι καθε τοσα χιλο. αναλογα την χρηση θα δινεις 2000 ευρω μονο γιαυτα.
    απο φιλο εμαθα οτι στον σπανο πανε συνεχεις σπασμενα τετοια μοτερ.αρα κατι τρεχει.
    η αληθεια ειναι οτι σε γενικα συνεργεια που παω ,ολες οι εταιρειες εχουν τετοια χαλασμενα μοτερ.μαλλον γιατι οι προδιαγραφες για ολες τους κατασκευαστες εχουν γινει πιο ...φθηνες να το πω?

    ειναι μοτερ 10 χρονων με καλη χρηση ,μικτων χιλομετρων.120.000 χιλ. δλδ. μετα το ξαναφτιαχνεις συνεχεια.γιαυτο και πλεον οι πρωτοι ιδιοκτητες τα εχουν ξεφορτωθει ,οι πρωτοι που τα πηραν απο το 2004 και εμεις οι τελευταιοι που τα πηραμε μετα.
    οποτε η το κρατας αν σου αρεσει και ξοδευεσαι η' κρατας τα χρηματα σου ,το πουλας και πας για αλλο.

  2. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (06-08-23)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP