Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 157

Θέμα: Σφαλμα low oil pressure

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.305
    Thanked
    14173
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό συμβαίνει παγκοσμίως στα Ν4Χ μοτερ! Απλά επειδή σε χώρες όπως η Αγγλία αυτά τα οχήματα πλέον λιγοστεύουν (ειναι 15 ετών+) δεν ασχολούνται. Αν σπάσει έσπασε και πάει για ανταλλακτικά. Το κόστος επισκευής σωστής ειναι ασύμφορο. Και οι 1000 λίρες που βλέπω εδώ να ξέρεις ειναι ύποπτα φθηνές. Οι σωστές επισκευές ξεκινάνε απο 1500 λίρες+ οτι άλλο προκύψει. Με 1000 θα σου βάλει κανα κιτ 3ο και σε 40.000 χιλιόμετρα θα είσαι πάλι πελάτης - αν το προλάβεις!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tι μοτέρ έχεις? Ν47? Αν ναι τότε να ξέρεις η καδένα θέλει καθε 100.000 χιλιόμετρα αλλαγή. Δεν τίθεται θέμα σωστής συντήρησης ειναι εκ κατασκευής λάθος σχεδιασμός της εταιρίας.

    Στην Αγγλία επειδή το φαινόμενο έχει γίνει τραγικό, υπάρχουν ηδη αρκετοί δικηγόροι που μαζεύουν μηνύσεις για να γινει κάτι (αν και δεν νομίζω ότι θα βγάλουν τίποτα, εκτός και αν τα αυτοκίνητα πήγαιναν ανελλιπώς στις επίσημες αντιπροσωπείες).

    Επίσης να ξέρεις ότι αν εισαι άτυχος και το κιτ αντικατάστασης μπορεί επίσης να κάνει fail (είδα κιτ που σε λιγότερο απο 30.000 έσπασε ο τεντωτήρας). Οπότε καταλαβαίνεις για τι κατάσταση μιλάμε...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 01-08-23 στις 21:03



  2. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    dreamer (02-08-23)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP