Επομενο βημα ειναι η τοποθετηση μιας νεας εισαγωγης στο μοτερ.
Δεν εχω ψευδαισθησεις οτι θα δωσει τιποτα, αλλα με τα χρονια εχει καταστραφει η σωληνα που περναει πανω απο το ψυγειο και καταληγει στην μετωπη, οποτε σκεφτομαι πως αντι να δωσω τα 180 ευρω που ζηταει η bmw για ενα γελοιο ανταλλακτικο
1 να το αλλαξω με σωληνα σιλικονης της samco
2 να βαλω το κουτι εισαγωγης του Μ54 που ειναι ουσιαστικα το ιδιο αλλα τραβαει αερα κατευθειαν απο μπροστα χωρις διακλαδωσεις
3 να βαλω την εισαγωγη του DBilas που σιγουρα θα κανει θορυβο.
Γενικα δεν μου αρεσει το βρουμ βρουμ, εχουν περασει τα χρονια και προτιμω να ρολαρω ηρεμα παρα να κανω βαβουρα χωρις νοημα (αν εδινε κανα αλογο ισως το κουβεντιαζα) οποτε μαλλον παω για σιλικονη εκτος αν βρω το κουτι απο το Μ54 για δοκιμη και κατσει.
Κατα τα αλλα, εχω μια διαρροη απο τη φλατζα του καρτερ και με εκνευριζει αλλα δεν εχω και διαθεση να λυσω υποπλαισιο, τιμονι και ακρα για να την αλλαξω. Ξερω οτι αλλαζει με λιγο κοπο και απλα ριχνοντας το υποπλαισιο, αλλα αν χωθω στη διαδικασια θα του κανω προληπτικα και σινεμπλοκ οποτε καλο Πασχα.