Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 107

Θέμα: Συνεργεια BMW

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.090
    Thanked
    673
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λοιπον ξαναπηγα σημερα.. να πω οτι με χρεωσαν τα εργατικα και τις βασεις..στο γκουντ γουιλ γινεται εξειδικευση στην πιστοτητα του πελατη στην αντιπροσωπεια και αναλογα τις ζημιες απο μπεκ και προβληματα κρινουν το ποσο της επιδιορθωσης που θα καλυψουν..σε εμενα ετσι εκριναν,ενω την προηγουμενη φορα πληρωσαν και τις βασεις μαζι με τα μπεκ και εγω μονο τα εργατικα..
    σημερα πηγα με αναμενο λαμπακι και επιβεβαιωθηκε αυτο που λεγαμε οτι δηλαδη ειναι νοξ και λ..την αλλη φορα την πρωτη που αλλαξα αναψε παλι μετα την βλαβη αλλα του ειπα να το σβησει και εσβησε..τωρα δεν μπορεσαν να το σβησουν λενε..οτι θελει αλλαγη γιατι απο τοτε που πρωτοαναψε εδειξε οτι αρχισε να αρπαζει και τωρα αρπαξε και εχει χαλασει..και του λεω γιατι μερχι να βγαλει μπεκ δεν αναβε..λεει οτι με την δυσλειτουργια των μπεκ βγαινει το προβλημα..τον ρωτησα δλδ. καθε φορα που εχω θεμα με μπεκ θα μου δημιουργει προβλημα στους αισθητηρες και θα θελω αλλαγη? λεει μπορει..δλδ. ρε παιδια γλυτωσαμε το 2000 και θα χωσουμε ενα χιλιαρικο για νοξ και λ? και αυτο θα γινεται καθε φορα που χαλανε τα μπεκ επειδη τα επηρεαζουν? να σημειωσω οτι αισθητηρα νοξ αλλα μεσα στην εγγυηση πολυ πριν την πρωτη βλαβη μπεκ..
    εχω αλλαξει μπεκ ενα χρονο μετα την αγορα του..μεσα στην εγγυηση..4 χρονια μετα και 40.000 αλλαζω μπεκ και χαλαει ξανα ο νοξ..σβηνω την βλαβη ..και 6 χρονια μετα και 60.000 χιλ χαλαει τελειως ο νοξ και τα μπεκ και ο λ..
    αι σιχτιρ το συστημα σου κωλοσχεδιαση μηχανης..αυτο ειναι παζλ,δεν ειναι τροφοδοσια,ποιο σαινι το σχεδιασε ετσι?

    τωρα θα ειναι αναμμενο..σιγουρα αφου χαλαε αυτο αν το αφησω ανμενο κατι αλλο θα χαλασει ,στην προβληματικη αλυσιδα ,καταλυτης ,ξερω εγω?

    θυμαμαι ειχαμε ενα τοπικ για νοξ αλλα συμπερασμα δεν βγαλαμε..

  2. #2
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.090
    Thanked
    673
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω θα παρω τηελφωνο στην bmw hellasη' ενα μειλ να διαμαρτυρηθω για αυτο το γαιτανακι βλαβων που δεν ευθυνομαι εγω..δνε ξερω τι θα βγει αλλα δεν ειναι δυνατον καθε τοσο..ξερω δνε θα πετυχω τιποτα,μου αλλαξανε μπεκ δωρεαν σιγα μην αλλαξουν και τα αλλα μετα απο τοσα χιλιομετρα..αλλα θα το παλεψω..

  3. #3
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω θα παρω τηελφωνο στην bmw hellasη' ενα μειλ να διαμαρτυρηθω για αυτο το γαιτανακι βλαβων που δεν ευθυνομαι εγω..δνε ξερω τι θα βγει αλλα δεν ειναι δυνατον καθε τοσο..ξερω δνε θα πετυχω τιποτα,μου αλλαξανε μπεκ δωρεαν σιγα μην αλλαξουν και τα αλλα μετα απο τοσα χιλιομετρα..αλλα θα το παλεψω..
    Καλώς ήρθες στο club των Ν43 κινητήρων ....
    Απέκτησα κι εγώ τον εν λόγο κινητήρα φορεμένο πάνω σε ένα Ε90 320 lci πρόσφατα λόγο οικογένειας πλέον μετά από 7 χρόνια συμβίωσης με τον S54B32 !!!!
    Τις ίδιες εργασίες έκανα κι εγώ συνιδητοποιημένος τι ακριβώς αγόρασα από την αρχή ...

    Η διαδικασία έχει ως εξής:
    Εφόσον αλλαχτούν τα μπεκ με καινούρια όπως έγινε δλδ σε σένα θα έπρεπε να κάνουν clear ή reset adaptations
    ώστε ο εγκέφαλος να ξεκινήσει να μετράει καινούριες τιμές και παραμέτρους ... ( το έκανα κι εγώ αλλάζοντας 4 μπεκ με καινούρια παρτίδας index 11 )

    Αν σου έβγαλε σφάλμα ο Νοξ καλό θα ήταν να τον καταργήσεις από τον εγκέφαλο με τη βοήθεια κάποιου προγραμματιστή ...
    Είναι χαζο αισθητήρας που δεν βοηθάει σε κάτι παρά μόνο να δημιουργεί προβλήματα...
    Στην ουσία συλλέγει στον καταλύτη του ( ναι έχει και καταλύτη Νοξ) όλα τα βλαβερά καυσαέρια που αντιλαμβάνεται ότι θα μολύνουν το περιβάλλον, τα συγκρατεί και τα ξανά στέλνει πίσω στον κινητήρα για να τα ξανά καύση με σκοπό τη μείωση των ρύπων και την εξοικονόμηση βενζίνης . . .
    Η επιστροφή των δηλητηριασμένων καυσαερίων είναι ο βασικός παράγοντας που καταστρέφονται οι Λάμδα αισθητήρες... άρα εν ολίγοις είναι ένας χαζό αισθητήρας όπως είπα στην αρχή ...
    Αν καταργήσεις τον Νοξ καλό θα είναι να κόψεις και τον παλιό καταλύτη που έχει από κάτω γιατί προφανώς θα είναι κι αυτός καρβουνιασμένος και μπουκωμένος...
    Μην φοβηθείς για παραπάνω θόρυβο στον ήχο της εξάτμισης γιατί παραπίσω έχεις ακόμη έναν σιγαστήρα και το τελικό καζανάκι σου ...

    Τώρα αν χάλασε (καρβούνιασε ) κάποιος λάμδα καλό θα ήταν να τον αλλάξεις με καινούριο... σε bosch γύρω στο 80αρι έχουν αν θυμάμαι καλά...

    Ότι κινήσεις κάνεις από αυτές παραπάνω καλό θα είναι να ξανακάνεις reset adaptatios για να μετρά καινούριες τιμές ....

    Και πάντα βενζίνη 100αρα ή 98αρα καλή ποιότητας ...

  4. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    dreamer (15-01-23)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP