-
Εχω εναν τροπο αλλα ειναι λιγο φακιρικος.
Βαλε μπροστα το μοτερ κρυο και ξεβιδωσε το καπακι του λαδιου.
Το ρελαντι πρεπει να ανεβοκατεβει και κυριως να μην σου «ρουφαει το καπακι απο το χερι» η τρυπα.
Αν αλλαξει ηχο ο κινητηρας, αν παιξει το ρελαντι και αν σου ρουφηξει το καπακι (με δυναμη) ξεκινα απο βαλβιδα ρελαντι και μετα παμε στην σωληνα που περναει κατω απο την εισαγωγη και ενωνει μαφ με καπακι.
-
The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP