Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Καδένα χρονισμού

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.030
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σταματη για τον τεντωτηρα λες που δινει αλλαγη με τον νεο που εχει διαφορετικη οπη ? εγω τον αλλαξα μονος μου προληπτικα..αυτος που ειχε μεσα δεν ειχε προβλημα οταν τον βγαλαμε..για τα 100.000 χιλ δεν ηξερα οτι ισχυει εκτος αν ειναι μονο για τα ντιζελ..στα 80-90.000 τον αλλξα παντως και εγω.και παντα ζηταω εναν ελεγχο..τωρα βαλαντη αν ειναι απο πισω η καδενα που συνηθως ειναι στα νιτζελ μιλαμε για χοντρο ποσο ,θα πρεπει να βγει εξω..οποτε αυτο που λεει ο σταματης,μια κουβεντα με τον μηχανικο και γιατι εγινε αυτο και τι κοστος μπορει να στο κανει..φανταζομαι λαδια αλλαζες κανονικα και οχι στα 25.000 που προτεινει η μαμα εταιρεια.

  2. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (07-09-22)

  3. #2
    Εγγραφή
    13-09-21
    Περιοχή
    Thes/ki
    Μηνύματα
    127
    Thanked
    38
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δες την λιπανσή της διότι πρέπει να λιπαίνετε μου κάνη εντύπωση οτι πρέπει να αλλάζετε κάθε 100 χιλ. Χλμ. Οπως εναν ιμάντα χρονισμού στο POLO μου π.χ.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP