Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Κριμα. Συντηρηση κανεις εσυ η ο μηχανικος σου.
Γιατι αν κανει μηχανικος, ειναι για κρεμασμα με την καδενα.
Πρωτον για τα μοτερ μεχρι το 14 υπαρχει οδηγια για αλλαγη με νεο κωδικο ανταλλακτικου.
Δευτερον τα 100.000 χλμ ειναι το οριο για αλλαγη και τριτον, συγγνωμη που το λεω, επρεπε να γινεται καθε 30κ περιοδικος ελεγχος ειδικα αν το μοτερ ειναι Ν47, και για αυτο και εκαναν και ανακληση.
Θα εκανα μια καλη κουβεντα με τον μηχανικο μου πρωτα.
Το μοτερ ειναι ενταξει η παρεδωσε πνευμα;
-
The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:
-
Χαίρετε.
Έχω ένα BMW F20 116d του 2012 με 117Κχλμ περίπου. Τον τελευταίο χρόνοέχει υποπέσει στην αντίληψή μου το θέμα με την καδένα και προσπαθώ να δω τι θα κάνω (αν θα την αλλάξω, ή όχι). Ψάχνοντας για ακόμα μία φορά στο internet "έπεσα" πάνω στο forum σας και γράφτηκα μόνο και μόνο για να απαντήσω σε αυτό το thread μήπως και βοηθηθεί κάποιος από αυτά που έμαθα εγώ τον τελευταίο χρόνο.
1. H επίσημη BMW δεν έχει βγάλει KAMΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οδηγία για αντικατάσταση της καδένας ή των παρελκόμενών της. Αυτό το γνωρίζω με μεγάλη βεβαιότητα εκτός και αν ψεύδονται σε 3 διαφορετικά επίσημα συνεργεία BMW που ρώτησα.
2. Προφανώς και δεν υπάρχει ανάκληση. Επειδή πάω σε επίσημο επισκευαστή (servin Κρήτης) όποτε υπάρχει κάποια "καμπάνια" για το αυτοκίνητο με ενημερώνουν για να περάσω.
3. Το πόση μεγάλη ζημιά έχει πάθει το μοτέρ εξαρτάται από σε τι φάση λειτουργίας ήταν. Αν ήταν στο ρελαντί χωρίς φορτίο η ζημιά λογικά θα είναι μικρή και το κόστος σχετικά χαμηλό. Αν είχε σχετικά ψηλές στροφές και το φορτίο ήταν υψηλό τότε η ζημιά, λογικά πάλι, θα είναι μεγάλη. Υπάρχουν φυσικά και ενδιάμεσες καταστάσεις.
4. Το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί σε αρκετά αυτοκίνητα αλλά το ποσοστό αστοχίας είναι σχετικά χαμηλό διότι έχουν πουληθεί πάρα πολλά F20 116d. Υπολογίζω ότι είναι κάτω από 5%.
5. Γενικά οι καδένες αλλάζονται στα 180'000+χλμ και σε κάποιες περιπτώσεις καθόλου.
6. Πέρυσι όταν ανακάλυψα για πρώτη φορά αυτό το ζήτημα, είδα ότι στο εξωτερικό που κοίταξα σε διάφορα forum, το πρόβλημα εμφανιζόταν κυρίως σε αυτοκίνητα που έκαναν πολλά χιλιόμετρα και άλλαζαν λάδια κάθε 2 χρόνια.
7. Η αλλαγή της καδένας γίνεται με δύο τρόπους. Χρήση ενιαίου τύπου καδένας η οποία όμως απαιτεί στην ουσία κατέβασμα του κινητήρα και κατά συνέπεια πολύ υψηλά εργατικά ή χρήση καδένας η οποία έχει ένα πυρό προκειμένου να την ασφαλίσει αλλά η εργασία σε αυτή την περίπτωση είναι απλούστερη από την πρώτη περίπτωση. Προσοχή, όχι απλή. Το κόστος στην δεύτερη περίπτωση είναι περίπου 450-500€ σε ανεξάρτητο επισκευαστή. Αύριο ελπίζω να μάθω πόσα ζητάνε και στο επίσημο service.
-
The Following User Says Thank You to meco For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP