Αρη σιγουρα δεν ειναι φτηνο. Αν αναλογιστει καποιος οτι σε τουρμπο μοτερ με τα μισα χρηματα παιρνουν 50-60 αλογα. Ωστοσο ειναι αδικο να το συγκρινουμε με τουρμπο. για καποιον που επιμενει ατμοσφαιρικα η γνωμη μου με αυτα που ακουω και βλεπω, ειναι οτι τα 270 ειναι εφικτα και μαλιστα χωρις το μαφ και κυριως χωρις την εισαγωγη Μ50 που σε ατμοσφαιρικες εφαρμογες δεν δινει σημαντικο κερδος. Το μονο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι να αποδιδει σαν χοντα. Οι εκκεντροφοροι ειναι πρωτο σταδιο δρομισιοι καθαρα. Με ενα καλο προγραμμα δεν αποκλειεται να δεις καιλιγο παραπανω νευρο χαμηλα. Τελος τα 35-40 αλογα ατμοσφαιρικα ειναι παντου και παντα αξιοπιστα. Το θεμα της αντλιας αφορα το μοτερ με οποιαδηποτε βελτιωση. Σιγουρα κομπρεσσορας η τουρμπο εχει πολλασια κερδη. Αλλα σχεσδον τριπλασιο και βαλε κοστος.

Χωρις να ξερω, υποθετω οτι ενα rebuild για α μπει τουρμπο θα γινει. Θες τουρμπινα μεγαλη καινουρια, μπεκ, εισαγωγη Μ50 , αντλια βενζινης, ιντερκουλερ, προγραμμα αν οχι εγκεφαλο αγραφο και τελος τον εξατμισε που θελει αρκετο χρημα.