-
Είναι κρίμα να βάλεις πάλι 16άρι αφού θα αλλάξεις μοτέρ. Σε κάθε περίπτωση τα προβλήματα που θα συναντήσεις είναι κοινά πάντως.
Το μεγαλύτερο κουσούρι είναι η κατανάλωση λαδιού από τα τσιμουχάκια βαλβίδων. Αν υπάρχει τρόπος να μάθεις ότι έχουν
αλλαχτεί έχει καλώς. Αν πας σε δίλιτρο πρέπει να έχει και την πλεξούδα μαζί λόγω του valvetronic. Στο μηχανικό κομμάτι
η μόνη διαφορά που ξέρω είναι το πιο κοντό διαφφορικό. Αν κάτι μου ξεφεύγει ας συμπηρώσει κάποιος.
-
The Following 3 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:
BILL007 (06-05-22), sakis543 (06-05-22), skaros (06-05-22)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP