Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: Φακελος Ε30

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-11-16
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκοπευω να βαλω ενα Μ54β22, το οποιο δεν θα γινει αμεσα.Το οποιο φοραει εκκεντροφορους 330 και με μερικα πραγματακια ακομα θα φτασει ευκολα τα 190 αλογα. Για 2 λογους: πρωτον το μοτερ ειναι δικο μου σχολαστικα συντηρημενο, δευτερον το βαρος του. Ψαχνοντας στο ιντερνετ ανακαλυψα οτι ζυγιζει οσο το Μ43. Γεγονος που σημαινει οτι δεν απαιτουνται αλλαγες-ενισχυσεις σε αναρτηση, φρενα και μπροστινο συστημα. Ας μην ξεχναμε οτι το μεγαλου ατου του ε30 ειναι το χαμηλο βαρος του
    Έχεις να μας παραθέσεις κάποιες πηγές για το βάρος?
    Με βάση τις δικές μου έρευνες ο Μ54 είναι 45 κιλά πιο βαρύς από τον Μ43 και 30 από τον Μ42.
    Επίσης δεν είναι μόνο το βάρος του κινητήρα που αλλάζει, αλλά έχεις και βάρος υγρών, περιφερειακών, σασμάν, αξόνων, διαφορικών.
    Σε ένα πλήρες αμάξι θα υπολόγιζα την διαφορά Μ54 με Μ43 στα 100 με 120 κιλά.

  2. #2
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Wiki motors M43 297 M54 287

  3. #3
    Εγγραφή
    30-11-16
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    Wiki motors M43 297 M54 287
    Κοίτα και σε άλλα site και forums.
    Ο Μ43 δεν υπάρχει περίπτωση να είναι 135kg.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP