
Αρχικό μήνυμα απο
The Ace
To N47, όπως και τα Ν13/Ν14/Ν18 (οι versionς της BMW του Prince) έχουν το ίδιο κοινό πρόβλημα, ότι τρώγεται πολύ εύκολα η γλίστρα (tensioner) και απαιτεί έλεγχο χρονισμού και αλλαγή βιδών ή και ολόκληρου σετ αρκετά συχνά. Το ξέρω καθώς είχα Prince στη C5 THP μου. Αν όμως το προσέχεις, δεν υπάρχει κίνδυνος να γίνει κάτι "ξαφνικά". Υπάρχει και "πατέντα" που μπορείς να κάνεις ώστε να μην χάνει χρονισμό, αλλά τη γλίστρα και το σετάκι δεν το γλυτώνεις.