Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Z4 e85 3.0 εκκεντροφοροι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναφορικά με την δική μου περίπτωση, είχα βάλει SCHRICK εκκεντροφόρους 264/248 στα πλαίσια της ατμοσφαιρικής βελτίωσης, πριν την τοποθέτηση του κομπρέσσορα.
    Οταν έβαλα τον κομπρέσσορα τους κράτησα αλλά έπρεπε να τροποποιηθεί το πρόγραμμα της ESS (απο ESS έγινε κι αυτό) με χρήση και μεγαλύτερων μπέκ.

    Με το συγκεκριμένο set-up εκκεντροφόρων, το αμάξι δείχνει να τραβάει κι άλλο ακόμα και στον κόφτη (7100RPM) αλλά αν υποθέσουμε οτι το πάω στις 7300 μετά υπάρχουν άλλα ρίσκα αν δεν κάνω αναβαθμίσεις και σε άλλα μέρη π.χ. πιστόνια, ελατήρια βαλβίδων κ.α. όπου θα επέτρεπαν αυξημένες ανοχές και στροφάρισμα μέχρι τις 7500.
    Σε τέτοια επίπεδα στροφαρίσματος πρέπει να χαμηλώσει λίγο κι η συμπίεση αλλά θα μπορούσα να βάλω μικρότερη τροχαλία και να ανεβάσω πίεση, με εκτιμώμενη απόδοση γύρω στους 450 ίππους και την ροπή να ξεπερνά τα 50 κιλά.

    Ετσι κι αλλιώς, σε επίπεδο TS2+ η ESS βάζει άλλους εκκεντροφόρους (ο deepBLUE έχει τέτοιους) αλλά μ'εκείνους η χαρτογράφιση είναι διαφορετική και αποδίδουν καλύτερα στις χαμηλο-μεσαίες στροφές.
    Βέβαια ο deepBLUE έχει χρησιμοποποιήσει κι άλλο "εργαλείο" για να έχει υπεραπόδοση και ψηλά
    Πες μας εντυπώσεις με τους εκκεντροφόρους σε ατμοσφαιρικό επίπεδο, πριν και μετά, γιατι με ενδιαφέρει...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συνολικά με εκκεντροφόρους, μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα, πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα, πρόγραμμα, χταπόδι, 200άρηδες καταλύτες, πιο ελεύθερη εξάτμιση και κάτι διαφορετικές τροχαλίες η απόδοση αυξήθηκε κατά 30 ίππους περίπου με το peak να συναντάται σε πιο ψηλές στροφές σε σχέση με το εργοστασιακό set-up.
    To πρόγραμμα τότε είχε μετατοπίσει τον κόφτη στις 6900 RPM αν θυμάμαι καλά.

    Η απόδοση ψηλά ήταν σαφώς πιο εθιστική, θυμάμαι ήθελα να αλλάζω ταχύτητες συνέχεια στο όριο αλλά χαμηλά δεν ήταν το ίδιο με πρίν, ήταν πλέον πιο "μουδιασμένο"

    Πάντως μην μπερδευτείς και νομίσεις οτι θα αλλάξεις μόνο εκκεντροφόρους και θα γίνει κάτι, μάλλον χαλάει κάτι με τέτοια μεμονωμένη κίνηση.
    Για ολοκληρωμένη δουλειά χρειάζονται όλα τα παραπάνω αλλά κοστίζουν, συγκριτικά κοστίζουν πολύ, N/A upgrade γαρ ...

  3. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (18-09-21), Vassilis ///M (20-09-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP