ότι βάζετε πρόγραμμα (κονσέρβα) σε κάποιον και μετά κάνετε δυναμομέτρηση στον ίδιο, με ξεπερνάει. εγγυημένη η αύξηση ιπποδύναμης.
οι εκκεντροφόροι φυσικά αξίζουν τον κόπο.
ότι βάζετε πρόγραμμα (κονσέρβα) σε κάποιον και μετά κάνετε δυναμομέτρηση στον ίδιο, με ξεπερνάει. εγγυημένη η αύξηση ιπποδύναμης.
οι εκκεντροφόροι φυσικά αξίζουν τον κόπο.
Vassilis ///M (04-09-21)
Οι εκκεντροφόροι αξίζουν τον κόπο και σε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ? Διαβάζω σε ξένα φόρα πως ειδικά με κομπρέσσορες προτιμούν τους εργοστασιακούς, άντε να πάνε μέχρι 264/248.
Νομίζω πως ο DeepBlue και ο Vanvic φορούν εκκεντροφόρους με τα ESS τους, ίσως αυτοί μας απαντήσουν.
BILL007 (16-09-21)
οι εκκεντροφόροι αξίζουν πάντα. όλη η δουλειά είναι να ξέρεις να ρυθμίσεις από τον εγκέφαλο το overlap.
Αναφορικά με την δική μου περίπτωση, είχα βάλει SCHRICK εκκεντροφόρους 264/248 στα πλαίσια της ατμοσφαιρικής βελτίωσης, πριν την τοποθέτηση του κομπρέσσορα.
Οταν έβαλα τον κομπρέσσορα τους κράτησα αλλά έπρεπε να τροποποιηθεί το πρόγραμμα της ESS (απο ESS έγινε κι αυτό) με χρήση και μεγαλύτερων μπέκ.
Με το συγκεκριμένο set-up εκκεντροφόρων, το αμάξι δείχνει να τραβάει κι άλλο ακόμα και στον κόφτη (7100RPM) αλλά αν υποθέσουμε οτι το πάω στις 7300 μετά υπάρχουν άλλα ρίσκα αν δεν κάνω αναβαθμίσεις και σε άλλα μέρη π.χ. πιστόνια, ελατήρια βαλβίδων κ.α. όπου θα επέτρεπαν αυξημένες ανοχές και στροφάρισμα μέχρι τις 7500.
Σε τέτοια επίπεδα στροφαρίσματος πρέπει να χαμηλώσει λίγο κι η συμπίεση αλλά θα μπορούσα να βάλω μικρότερη τροχαλία και να ανεβάσω πίεση, με εκτιμώμενη απόδοση γύρω στους 450 ίππους και την ροπή να ξεπερνά τα 50 κιλά.
Ετσι κι αλλιώς, σε επίπεδο TS2+ η ESS βάζει άλλους εκκεντροφόρους (ο deepBLUE έχει τέτοιους) αλλά μ'εκείνους η χαρτογράφιση είναι διαφορετική και αποδίδουν καλύτερα στις χαμηλο-μεσαίες στροφές.
Βέβαια ο deepBLUE έχει χρησιμοποποιήσει κι άλλο "εργαλείο" για να έχει υπεραπόδοση και ψηλά![]()
αν σου πω ότι η ΕSS δεν αλλάζει τίποτα στην χαρτογράφηση για τους εκκεντροφόρους θα σοκαριστείς;
αν σου πω ότι αν παρ'ελπίδα χαλάσει κάποιος από τους knock sensors θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι γιατί η ESS δεν ασχολείται καθόλου με τον χάρτη του αβάνς;
έτσι για την απομυθοποίηση
Στέφανε μπορώ να σου πώ με βεβαιότητα οτι στην δική μου περίπτωση (δεν ξέρω τί γίνεται με άλλους) ήρθε τροποποιημένο πρόγραμμα από Νορβηγία και το διαπιστώσαμε μαζί με τον «εγκαταστάτη» του στον εγκέφαλο, εδώ κάπου στην Αγία Παρασκευή (δεν χρειάζεται να πούμε όνομα)
Αυτό που δεν έγραψα πιο πρίν είναι οτι δεν έμεινα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα γιατί κάποια στιγμή ήθελα να ανεβάσω πίεση και χρειαζόταν τροποποίηση η χαρτογράφηση.
Το νέο πρόγραμμα φτιάχτηκε εδώ (προφανώς μιλάμε για τροποποίηση του υπάρχοντος της ESS) κάπου στη Νίκαια.
Τα 300 KW τα ακούμπησα με μικρότερη τροχαλία, με ελληνικά τροποποιημένο πρόγραμμα, χωρίς να ψεκάζω οτιδήποτε.
Εσύ με πρόγραμμα, στο turbo set-up πώς κινήθηκες;
BILL007 (16-09-21)
άλλο προσπαθώ να σου πω..
η μόνη τροποποίηση που κάνουν εδώ ΟΛΟΙ είναι ο χάρτης καυσίμου γιατί δεν ξέρουν να ακουμπήσουν τίποτα άλλο στο πρόγραμμα. το τί λένε σε κάποιον που δεν έχει ιδέα είναι άλλο θέμα.
δεν αλλάζουν φυσικά ούτε ρυθμίσεις για τους εκκεντροφόρους. είτε φορας μαμά είτε 272, το ίδιο και το αυτό.
όπως σου έγραψα πιό πάνω όλες οι χαρτογραφήσεις της ΕSS έχουν το ίδιο πρόβλημα. αφήνουν στοκ τον εργοστασιακό χάρτη του αβανς και περιμένουν να κάνουν διορθώσεις οι knock sensors. σχεδόν εγκληματικό. έχω συγκρίνει όλα τα στάδια του λογισμικού της ΕSS.
αλλά αυτό που γίνεται στην ελλάδα με τους προγραμματιστές ξεπερνάει τα όρια της λαμογιάς. φαντάσου μου ήρθε από γνωστό του χώρου, 330 με schnitzer κομπρέσσορα και μέσα του είχε περάσει αυτούσιο πρόγραμμα της ESS. οι άνθρωποι δεν προγραμματίζουν, φλασάρουν έτοιμα προγράμματα που ανακυκλώνουν μεταξύ τους.
το δικό μου το προγραμματίζω εγώ, όπως και δεκάδες άλλα αυτοκίνητα κομπρεσσοράτα και τουρμπάτα που επιτέλους πάνε σαν κανονικά αυτοκίνητα στο δρόμο χωρίς λαμπάκια και προβλήματα![]()
BILL007 (16-09-21)
Συνολικά με εκκεντροφόρους, μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα, πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα, πρόγραμμα, χταπόδι, 200άρηδες καταλύτες, πιο ελεύθερη εξάτμιση και κάτι διαφορετικές τροχαλίες η απόδοση αυξήθηκε κατά 30 ίππους περίπου με το peak να συναντάται σε πιο ψηλές στροφές σε σχέση με το εργοστασιακό set-up.
To πρόγραμμα τότε είχε μετατοπίσει τον κόφτη στις 6900 RPM αν θυμάμαι καλά.
Η απόδοση ψηλά ήταν σαφώς πιο εθιστική, θυμάμαι ήθελα να αλλάζω ταχύτητες συνέχεια στο όριο αλλά χαμηλά δεν ήταν το ίδιο με πρίν, ήταν πλέον πιο "μουδιασμένο"
Πάντως μην μπερδευτείς και νομίσεις οτι θα αλλάξεις μόνο εκκεντροφόρους και θα γίνει κάτι, μάλλον χαλάει κάτι με τέτοια μεμονωμένη κίνηση.
Για ολοκληρωμένη δουλειά χρειάζονται όλα τα παραπάνω αλλά κοστίζουν, συγκριτικά κοστίζουν πολύ, N/A upgrade γαρ ...
BILL007 (18-09-21), Vassilis ///M (20-09-21)