
Αρχικό μήνυμα απο
dreamer
εδω θεσσαλονικη παντως κανεις στα 3 επισημα η' το ενα εξειδικευμενο που ειναι συνδεμενο με γερμανια που ρωτησα, δεν το κανουν ετσι οπως λες.τους ρωτησα εναν-εναν...μηπως τελικα δεν εχουν τον εξοπλισμο που λες οτι ειναι υποχρεωμενοι να εχουν? αλλιως δεν καταλαβαινω γιατι να το εχουν και να μην το χρησιμοποιουν..
αλεξ, εχεις πολλες γνωσεις και σεβομαι παντα την γνωμη σου στο φορουμ.ετσι κιαλλιως τα goodrich δεν προβλεπεται να μπουν συντομα για τους λογους που συζητησαμε,οτι δεν ερχονται πλεον ελλαδα και απο εξωτερικο δεν συμφερουν λογω φορων πλεον.εχω στειλει σαυτον στο γερμανικο ebay που τα πουλαει τρανσιτ απο αγγλια αλλα δεν μου απαντησε αν θα χρεωθω φορους εισαγωγης και δασμους..οποτε γιαυτο δεν πηγα σε πιο δυνατο υγρο..
δεν ξερω αν μονο του ενα υγρο θα εκανε καποια διαφορα εστ ,θα ηθελα την αποψη σου.
οσο γιαυτο ηθελα να σε ρωτησω αν ισχυει αυτο που διαβαζω για τα υγρα φρενων dot 4 με μεγαλυτερο ιξωδες οπως το ATE type 200 που προτεινεις.λενε οι επισημες οδηγιες οτι πρεπει να χρησιμοποιουμε υγρα φρενων οχι με νορμαλ ιξωδες οπως το ATE type 200 αλλα με χαμηλο.ο λογος ειναι οτι ενα ψηλοτερο του χαμηλου μπορει να προκαλεσει δυσλειτουργια στο συστημα ABS/DSC.οπως στα λαδια δεν κυκλοφορει λογω παχυτητας πιο γρηγορα στις μοναδες .ετσι το εξηγουν.
lower viscosity for DSC, ABS etc to work a bit easier..In addition to this, the low viscosity fluids are strongly recommended largely for comfort reasons (less perceptible pulsations) and for optimum DSC modulation (valves are calibrated for the low viscosity fluids). normal viscosity dot 4. won't break your ABS/DSC system.but there are reports that of malfunction ( slow reaction of the abs) If you want to be cautious, just get the LV as specified by BMW. For track, the non-LV fluids seem to have slightly higher boiling points, especially when wet, but those also typically are/should be changed more often.
τελος για νορμαλ χρηση χρειαζεται αλλαγη πιο συχνα το ATE type 200,επειδη ειναι για αγωνιστικη χρηση?