Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Z4 e85 3.0 εκκεντροφοροι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TOMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ωραιο αποτελεσμα και το δικο σου!Ιδιο μοτερ ειχε το Ζ3 σου?Η ροπη που ειχε βγαλει τα 3 κιλα λιγοτερο περιπου που εβγαλε απο που πιστευετε οτι δικαιολογειται?Οτι η δυναμομετρηση εγινε αλλου και μετρηθηκε στροφαλος , απο τα περιφερειακα τους εκκεντροφορους?

    Οσον αφορα τον κοφτη κανω τον σταυρο μου και προχωραω. Ο Δημητριαδης μου πε οτι ολα εκει τα φτανει και ποτε κανενα δεν καηκε αλλα παιζουν παρα πολλα ρολο και κυριως η συντηρηση και κατασταση του κινητηρα κτλ κτλ/

    Μιλάμε για τον Μ54Β30, βραβευμένο και ως "κινητήρας της χρονιάς" (για το έτος 2000 αν θυμάμαι σωστά) στην κατηγορία των 3 λίτρων.

    Μπούμπης και Δημητριάδης είναι ονόματα με πολύ καλή φήμη στην αγορά οπότε καλά έκανες και τους εμπιστευτηκες.

    Εχω ξαναγράψει αρκετές φορές οτι απο προσωπική εμπειρία πλέον (με αρκετά ευρώ σε "επενδύσεις" στην βελτίωση απόδοσης του συγκεκριμένου κινητήρα) η ατμοσφαιρική εξέλιξή του αναλογικά (σε σχέση με τo κέρδος σε απόδοση) είναι πολύ πιο κοστοβόρα σε σχέση με την τοποθέτηση ενός κομπρέσορα.
    Τα έχω κάνει και τα δύο (πρώτα την ατμοσφαιρική και στη συνέχεια -on top- την τοποθέτηση S/C) και έχω άποψη.
    Συμπέρασμα: Αν το ξανάκανα στο συγκεκριμένο αμάξι, θα έβαζα μόνο τον κομπρέσορα, χωρίς να πειράξω το εργοστασιακό set-up συστήματος εξαγωγής (εκτιμώ μια απόδοση γύρω στους 290-300 ίππους)

    Βέβαια πρέπει να θεωρείται αυτονόητο οτι η σημαντική βελτίωση απόδοσης του κινητήρα (πάνω απο 20-25%) πρέπει να συνοδευεται και απο αναβάθμιση περιφερειακών όπως φρένων κι αναρτήσεων αλλά κι απο δομικές ενισχύσεις σε ευαίσθητα σημεία του αμαξώματος (οπωσδήποτε σε πίσω σημεία στήριξης διαφορικού κ.α. )
    Κι ένα μπλοκέ διαφορικό βοηθάει ουσιαστικά αλλά δεν είναι κι απαραίτητο.

    Καλή συνέχεια στο project σου, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (03-07-21), nik200 (04-07-21), TOMIS (03-07-21)

  3. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    453
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε για τον Μ54Β30, βραβευμένο και ως "κινητήρας της χρονιάς" (για το έτος 2000 αν θυμάμαι σωστά) στην κατηγορία των 3 λίτρων.

    Μπούμπης και Δημητριάδης είναι ονόματα με πολύ καλή φήμη στην αγορά οπότε καλά έκανες και τους εμπιστευτηκες.

    Εχω ξαναγράψει αρκετές φορές οτι απο προσωπική εμπειρία πλέον (με αρκετά ευρώ σε "επενδύσεις" στην βελτίωση απόδοσης του συγκεκριμένου κινητήρα) η ατμοσφαιρική εξέλιξή του αναλογικά (σε σχέση με τo κέρδος σε απόδοση) είναι πολύ πιο κοστοβόρα σε σχέση με την τοποθέτηση ενός κομπρέσορα.
    Τα έχω κάνει και τα δύο (πρώτα την ατμοσφαιρική και στη συνέχεια -on top- την τοποθέτηση S/C) και έχω άποψη.
    Συμπέρασμα: Αν το ξανάκανα στο συγκεκριμένο αμάξι, θα έβαζα μόνο τον κομπρέσορα, χωρίς να πειράξω το εργοστασιακό set-up συστήματος εξαγωγής (εκτιμώ μια απόδοση γύρω στους 290-300 ίππους)

    Βέβαια πρέπει να θεωρείται αυτονόητο οτι η σημαντική βελτίωση απόδοσης του κινητήρα (πάνω απο 20-25%) πρέπει να συνοδευεται και απο αναβάθμιση περιφερειακών όπως φρένων κι αναρτήσεων αλλά κι απο δομικές ενισχύσεις σε ευαίσθητα σημεία του αμαξώματος (οπωσδήποτε σε πίσω σημεία στήριξης διαφορικού κ.α. )
    Κι ένα μπλοκέ διαφορικό βοηθάει ουσιαστικά αλλά δεν είναι κι απαραίτητο.

    Καλή συνέχεια στο project σου, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
    Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση φιλε μου!!

    Συμφωνω με οσα λες και αυτα που πες ηταν ο λογος που δεν προχωρησα στη λυση του κομπρεσσορα τελικα..

    Επειδη στα παντα στη ζωη μου δε μου αρεσουν τα ημιμετρα ετσι και στην παρουσα φαση αν επελεγα να βαλω κομπρεσορα επρεπε υποχρεωτικα να βελτιωσω φρενα αναρτησεις ,να βαλω μπλοκε κτλ και το κοστος ηταν απαγορευτικο για τα δεδομενα μου, βασικα ξεπερνουσε την ισχυουσα αξια ολοκληρου του αυτοκινητου.

    Τωρα οταν βαρεθω και αυτα που εχει πανω δεν ξερω τι θα γινει

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP