ολους αυτους τους 3 μηνες που ημασταν σε περιορισμο στους δημους,οχι οτι το κρατησα, αλλα για μερικα θεματα δεν εκανα εξαιρεσεις ..ετσι και για τα καυσιμα..αρχισα να πηγαινω σε διαφορα πρατηρια της περιοχης μου,δημου,που πριν δεν πηγαινα και λογω τιμης και λογω κακων κριτικων ,οχι ομως καυσιμων αλλα συμπεριφορας..αρχισα λοιπον να βαζω για ενα μηνα v power 98 και racing 100 αλλα και 95.εκανα πολλες διαρομες , το ανοιγα και λιγο σε διπλανους δημους ακθοτι εχουμε τετοια δυνατοτητα με μεγαλους δρομους,παρανομα μεν , και εβγαλα μερικα συμπερασματα.
μακρια απο μενα γι αυξηση ιππων.δεν ειμαι φαντασμενος.δεν ξερω αν συνμβαινει αλλα σιγουρα δεν μπορω να πω οτι ενιωσα κατι τετοιο.θελει δυναμομετρο και ακομα και ετσι μπορει να πεφτει εξω.
2 πραγματα καταλαβα,ενιωσα.
bp/eko 98 και 100.καλη οικονομια μεσα στην πολη,εβγαζα 500-550 χιλ. μεσα στην πολη με ενα γεμισμα.ο ηχος του κινητηρα ειναι βελουδινος.
shell v power 98 και racing 100. καλη οικονομια ,πανω κατω τα ιδια με της bp/eko .ομως εκει που ειδα διαοφρα ειναι στον ηχο της μηχανης.ο ηχος γινεται πιο τραχυς.γροιλιζει.πιο σπορ και μαρεσει.και στις 2 κατηγοριες οκτανιων.επισης οταν βαζω την 100αρα της νιωθω καλυτερη επιταχυνση στις ρεπριζ,αρπαζει γρηγορα με το παραμικρο πατημα.αυτα τα ενιωσα.

αυτο που δεν ξερω ειναι αν αυτος ο ηχος της μηχανης με την shell v power 98 και racing 100 με την τραχια και σπορ χροια , που μπορει να εχει να κανει με τα προσεθτα η' κατι αλλο,ειναι καλυτερο η' χειροτερο για την μηχανη ?