Εγώ ΤΤ 225 είχα, αγορασμένο καινούργιο το 2001.
Δε θα πω ότι είμαι ελαφροποδαρος, ούτε ότι δεν το σκάλιζα.
Το αμάξι ομως ήταν μπουρδελο. Ούτε θυμαμαι πόσες φορές είχα αλλάξει καντράν, αισθητήρες επιτάχυνσης, φλασάκια φτερών που έσπαγαν μόνα τους, σκαστρες, MAF, εγκέφαλο κλιματισμού, φώτα xenon, πλαστικά πολυμερισμενα...
Τουρμπίνες έφτασα τις τρεις στον αριθμό. Και πολλαπλές ισαριθμες. Μετά ράγισε το καπάκι.
Μέχρι και το παρμπριζ ράγισε εσωτερικά και αναγκάστηκαν να το αντικαταστησουν στην εγγύηση.
Αμ το.αλλο; Από τα πόδια του οδηγού έβγαζε τόση ζέστη που το καλοκαιρι έβγαινα σαν κατουρημενος από μέσα.
Για το κράτημα τα είπε ο Νίκος πιο πάνω. Άαααααλλα επίπεδα πρόσφυσης. Είχα κάνει μόδα τα καφέ παντελόνια. Μούτρα, μούτρα, μούτρα παντού. Ξεκινούσε καλά λόγω Haldex αλλά μόλις πλησίαζε η στροφή καταλάβαινες ότι κάθεσαι σε πάτωμα μικρομεσαίου αυτοκινητου σχεδίασης δεκαετίας 90.
Δε βαριέσαι. Μαθήματα είναι αυτά. Μετά πήρα ένα MkV GTI, απίστευτα καλύτερο αυτοκίνητο στα πάντα αν και είχε κι αυτό τα θεματακια του.
Μόλις οδήγησα μπεμβε, ο κύκλος με τα McDonald's της αυτοκίνησης (VAG) έκλεισε για μενα. Πραγματικά είναι σαν να βγήκες από simulator και να μπήκες στο real thing. Σύμφωνοι, έχουν θέματα. Σύμφωνοι, για να πας γρήγορα πρέπει να πας σε πανάκριβο μοντέλο. Αλλά είτε έχεις 316 είτε Μ3, το DNA είναι εκεί.
Έπειτα είναι και το άλλο: Λένε για εμάς τους μπεμβεδακηδες ότι είμαστε υπερόπτες και κομπλεξικοι.
Τις προάλλες πέτυχα μια 360 Modena στην Κηφισίας. Όλοι καθόμασταν και απολαμβάναμε τον ήχο της. Ένας με S3 8P εσκασε από το πουθενά μεσα στον καπνό από τις ακαυστες που έβγαινε από τις εξατμίσεις του και άρχισε να τον κυνηγά για να αποδείξει τι;
Εγώ πραγματικά τους λυπάμαι. Ας τους δώσει κάποιος το χάπι να ξυπνήσουν από το Matrix.