Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Πειρακια σε 116

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.091
    Thanked
    673
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απο το καλοκαιρι ειχα πειρακια ..παντα εβαζα απλη 95αρα απο bp 2 πρατηρια με καλη βενζινη..ενας μηχανικος που πηγα μου υπεδειξε να βαζω 100αρα..διαβασα αρκετα και καταλαβα οτι οσοι εχουν μοτερ υψηλης πανω απο 10-11 πρεπει να βαζουν 100αρα για να αποφυγουν τα πειρακια.εγω βεβαια ειχα μια δυσαρεστη εμπειρια με γνωστο bp που οταν εβαλα 100αρα μου πεταξε λαμπακια.ειπα οτι μαλλον δεν κανει για το δικο μου.τωρα ομως που ειχα πειρακια ηταν μονοδρομος.πηγα σε ενα εταιρικο εκο και εβαζα για 2 μηνες,εκει που απο πισω ειναι τα γραφεια..η τιμη ηταν σταθερη για πολλους μηνες ενω αλλων ανεβαινε..δεν μπορω να πω οτι ειδα τεραστια διαφορα...ενιωθα το αυτοκινητο και πιο βαρυ..ιδεα μου? οχι..διαβαζω κριτικες γουγλη και ειπα να παω αρκετα μακρια απο μενα και να βαλω απο καπου που εχει πολυ καλες κριτικες για καυσιμα.bp παλι,της σελ με ολη αυτη την καγκουρια με 10 διαφορετικες βενζινες και τους πιεστικους υπαλληλους δεν την μπορω...οποτε βαζω εδω και 3 μηνες απο το συγκεκριμενο πρατηριοα και ειδα διαφορα στην λειτουργια..το πρωι κρυο ανεβαζει πιο πανω αβανς μεχρι να ανεβει το λαδι και ο κινητρας λειτουργει οπως καινουριος..δεν ειμαι της αποψης οτι ανεβαζει αλογα και τετοια,δεν ξερω αν το κανει αλλα δεν με ενδιαφερει ..αυτο που με ενοιαζε ειναι να μην εχω πειρακια και λειτουργει ομαλα..και αυτο το καταφερε..οποτε σαν συμπερασμα ειναι οτι:

    το δικο μου λειτουργει καλυτερα με 100αρα
    σημασια εχει το πρατηριο και οχι η εταιρεια.

    σκεφτομαι τωρα να δοκιμασω και την ελιν 100αρα γιατι με βολευει και ενα ακομα πρατηριο που αποτιειδα εχει και καλες κριτικες για καθαρα καυσιμα..αν εχει δοκιμασει κανεις ελιν 100αρα ας πει εντυπωσεις γιατι δεν βρισκω καποια κριτικη..αν και οπωε ειπα σημασια εχει το πρατηριο και οχι η μαρκα.

  2. #2
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    268
    Thanked
    125
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κανονικα κανενα απο τα νορμαλ αυτοκινητα αλλα ακομα και τα πιο ζορισμενα πχ μ3 δε θα πρεπε να θελει 100αρα για να δουλεψει απροβληματιστα, ασχετα απο τις επιδοσεις.
    Για παραδειγμα αν δεις στην ταπα της βενζινης σχεδον ολα λενε ron 91-98 που σημαινει οτι και με κατω απο απλη 95αρα θα πρεπει να δουλεψει απροβληματιστα, παλι ασχετα με το αν εχει πτωση αποδοσης η οχι , που σε ενα δυναμομετρο οι διαφορες ειναι ποσοστιαια πολυ πιο μικρες απ οτι εχουμε στο μυαλο μας.

    Στην πραγματικοτητα ομως επειδη ο καθενας κανει τα ματζουνια του με τις βενζινες προκειμενου να βγαλει κερδος, το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν παιρνουμε αυτο που πληρωνουμε.
    Αυτο βεβαια δε συμβαινει με ολους, αλλα ειναι τοσο λιγοι αυτοι που δεν κλεβουν, που ειναι καθαρα θεμα τυχης να πεσεις σε καλο, καθως δεν προκειται κανεις να καταλαβει το παραμικρο παρα μονο αν παρει δειγμα και το περασει απο χημικο ελεγχο. Οπως λες και εσυ και συμφωνω 100% το θεμα δεν ειναι η εταιρια αλλα ο εκαστοτε βενζινας.
    Επισης η πλειοψηφια των οδηγων εκτος του οτι δε θα καταλαβουν το παραμικρο διοτι ειναι ασχετοι, ειναι τετοιος ο τροπος οδηγησης τους, που δε θα χρειαστουν σχεδον ποτε κατι παραπανω απο τα καυσιμα τους παρα μονο να πηγαινουν απο το σημειο Α στο σημειο Β.

    Περα απ αυτο , τα αυτοκινητα μας εχουν και αυτα τις αδυναμιες τους και δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι δουλευουν στην εντελεια....για παραδειγμα ολοι εχουμε αισθητηρες κρουσης αλλα ποιος μας λεει οτι δουλευουν παντα σωστα και οτι φταιει η βενζινη? Η οτι τα μπεκ μας ειναι σε αριστη κατασταση και ψεκαζουν ολα τελεια και συμμετρικα το ενα με το αλλο? Η οτι το βανος δουλευει σωστα? Η οτι η συμπιεση ειναι σωστη και συμμετρικη ανα κυλινδρο? Η οτι ειμαστε οκ απο υποπιεσεις σωληνακια διαρροες ? Η οτι οι λ οι nox κλπ διαβαζουν σωστα ? κλπ κλπ...

    Εγω εδω και χρονια αμφιταλαντευομαι για παραδειγμα για το τι ειναι πιο σωστο..να βαζω στην bp που και καλα εχει καλο ονομα αλλα ειναι πανακριβη σε σχεση με ολα τα πρατηρια ειδικα στην απλη? Να βαζω στη shell που εχει την 98αρα σε τιμη απλης στις προσφορες αλλα δεν ξερω κατα ποσο το 98 ειναι 98 ? Να βαζω σε διαφορες θεωρητικα πιο δευτερες πχ silk oil , revoil κλπ που η 100αρα ειναι σχετικα φθηνη?
    Απο τη μια δε θελω να ξαναασχοληθω ποτε και να βαζω παντου απλη προκειμενου να ησυχασει η τσεπη μου και το μυαλο μου... και απο την αλλη το μικροβιο με τρωει και θελω τις επιδοσεις και την απροβληματιστη λειτουργια γιατι θελω το αμαξι να δουλευει οπως πρεπει χωρις να διακινδυνευω επειδη ο καθε αλητης βενζινας κανει τα δικα του.
    Διαφορες στη δυναμη ειναι δυσκολο να αντιληφθουν, καθως μονο και μονο απο ψυχολογικης πλευρας, αν μας εδιναν ενα αμαξι που πηγανει επαληθευμενα παντα το ιδιο, τη μια θα μας φαινοταν οτι πυροβολαει και την αλλη οτι δεν παει βημα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ///Maniac : 14-02-21 στις 19:54

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP