Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Συμβατότητα / Μετατροπή σε πίνακα οργάνων Ζ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Teoz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η Αλήθεια είναι ότι το διάβασα αλλά λίγα κατάλαβα. Δεν λέει με σαφήνεια τι διαχειρίζεται το canbus.
    Εκεί ακριβώς είναι το θέμα Τεο! Αν συγκρίνουμε με το Ε46 απο το σύστημα CAN σίγουρα δεν περιλαμβάνεται το Μ και Κ και το I! Δηλαδή κλίμα, body bus και i-bus. Στο K και στο I διασυνδέονται τα παρακάτω modules σύμφωνα με αυτό το thread http://www.bimmerboard.com/forums/posts/662414


    Design and function of the K-bus

    The following control units can be connected to the K-bus:

    •FBZV: External radio remote control for central locking system

    •GM 3: General module of ZKE3

    •IHKA/IHKR: Automatic climate control

    •IKE: Instrument cluster electronics

    •LWR: headlight vertical aim control

    •FGB: Rear compartment blower

    •AIC: Automatic interval control

    •EWS: Electronic vehicle immobilization, as of 09/96 on K-bus.


    και το WDS της BΜW:

    Body bus (K-bus)
    The body bus (K-bus) is one of the three information links (data link/serial) via a data link to other control
    units. The body bus is only electrically monitored by the instrument cluster electronics (IKE). The body bus is
    monitored by the basic module (GM).
    Instrumentation bus (I-bus)
    The instrumentation bus (I-bus) is one of three information links (data link/serial) via a data link to other
    control units. The instrument bus is monitored by the instrument cluster electronics (IKE). The IKE is also
    responsible for the interconnection of the:
    I-bus (instrumentation bus)

    K-bus (body bus)
    Diagnosis bus (link to diagnostic socket),
    CAN bus (instrument cluster-integrated version phased-in as from 5/97)
    bus systems together (gateway function).
    Speed signal speed-A
    The instrument cluster receives the position signal tw from the antilock brake system (ABS)/automatic stability
    control (ASC)/dynamic stability control (DSC) control unit.

    The instrument cluster derives the speed signal from the position signal tw and from the position pulse
    number (K-number) stored as coding data in the instrument cluster electronics (IKE)
    . The speed signal
    (Speed-A) is provided as a signal output for connected control units. The speed information from the speed-A
    signal is received by the control units connected by measuring the frequency or period duration. This speed
    information is also made available in the form of a telegram via the instrumentation bus (I-bus) and body bus
    (K-bus
    )
    .

    Eγώ διαβάζοντας αυτά καταλαβαίνω ότι υπάρχει CAN BUS αλλά πολύ περιορισμένο (συγκεκριμένα μόνο το D που ειναι η διάγνωση) και το ΙΚΕ ειναι κάπως πάνω σε αυτο, λόγω έλλειψης Ι/K bus που υπάρχει στο Ε46/Ε38/Ε39/ κτλπ και σου δίνει τα κατάλληλα σήματα για το καντράν.

    canbus2001.png

    Διάβασε και εσύ στο λινκ παραπάνω και στο έγγραφο του WDS που επισυνάπτω, μήπως βρεις περισσότερα και φυσικά ρώτα τι ακριβως έκαναν στη μετατροπή σου
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP