Μπράβο παιδιά μπάξτε πράμα! Μαρκούτσια εννοείται μεταλλικά έτσι?
Ο κοτσαδόρος που πατάει τον προφυλακτήρα δεν έμπαινε αλλιώς? Χαλάει όλο τον κώλο![]()
Μπράβο παιδιά μπάξτε πράμα! Μαρκούτσια εννοείται μεταλλικά έτσι?
Ο κοτσαδόρος που πατάει τον προφυλακτήρα δεν έμπαινε αλλιώς? Χαλάει όλο τον κώλο![]()
Και γω θελω να βαλω υψηλης στα φρενα...δεν ξερω τι γινεται στα compact αλλα στο κουπε που εχω εγω ειναι 6 κομματια και οχι 4..προσοχη γιατι οσοι βαζουν 4 κανουν την κατασταση χειροτερη αφου ολο το μπαλονιασμα που αρχικα διαιρουταν σε 6 σωληνακια, καταληγει στο τελος να συσσωρευεται στα 2 απο τα 4 σωληνακια του πισω αξονα.
Αν βρεις κατι καλο απο ποιοτητα/τιμη αν θες στειλτο εδω να το δουμε. Η αλλη επιλογη ειναι να πας σε μαρκουτσα να στα φτιαξει αυτος.
Περι των μαρκουτσιων, απλα αντικαταστασης θα μπουν. Ειναι ηδη αγορασμενα, χρονο να τα τοποθετησω θελω. Εντος των ημερων φανταζομαι θα τα βαλω.
Ενα αλλο θεματακι δημιουργηθηκε, αλλα δεν ειναι για αυτο το thread. Με την εγκατασταση του αεριου, αλλαξα και μεσαια τριβη γιατι εκανε θορυβο (σχετικα καινουργια ηταν, αλλα μου πηρε νερα σε καποια απο τις γερες βροχες), χωρις ομως να εχει καποιο αλλο συμπτωμα. Μετα την αλλαγη, με 2α κυριως, σε ενα φασμα στροφων τρεμει (δεν κανει ιδιοπεριστροφη μονο ο αξονας). Οσο πιο πολυ το φορτιο στην επιταχυνση, τοσο πιο πολυ 'κοπαναει'.
Το μαστορι μου ειπε οτι σημαδευτηκαν ταπαντα κ επανατοποθετηθηκαν. Τα κατεβασε παλι κατω, μπροστα μου, τα ξαναεβαλε και το αποτελεσμα ειναι να επιδεινωθει το τρεμουλο και να ακουγεται και ενα τσιριχτο.
Ο μαστορας λεει για αλλαγη αξονα.
Εγω κραταω μια πισινη.... Θα παω για επιβεβαιωση.
nikos valvetronic (11-12-20)