Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Honda civic ek vti....δεν τα φτιαχνουν οπως παλια (τα μοτερ...)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-20
    Περιοχή
    Διονυσος
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    33
    Thanked
    27
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενας παλιος γνωριμος επεσε στα χερακια μ την προηγουμενη εβδομαδα...ενα vti λοιπον ακομα...και vtec kicked in yo....!!!!!

    το vti ειναι ενα αμαξι που γνωριζω εδω και χρονια...ειχα κολλητο με τετοιο βλεπετε....και οι κουβεντες για τα ψαγμενα καπακια, ροικες, εκκεντρα απο ταπερ κτλ κτλ ηταν στην ημερησια διαταξη...τοτε ομως τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα απο σημερα..τοτε το vti ηταν ενα μετριο αμαξι με ενα πολυ ωραιο μοτερ...σημερα ειναι αλλιως...παμε ομως να σας εξηγησω τι εννοω....

    Τα αμαξια σημερα ειναι βαρετα...θα το ξαναπω...ναι ειναι βαρετα...οπως θα λεγαν οι αγγλοσαξωνες...too good for their own good...κοινως τα κανουν ολα ευκολα...στριβουν ταπα..φρεναρουν σαν να πεφτεις σε τοιχο...κοβουν τα τιμονια..τα μοτερ τραβανε απο ρελαντι..ειναι τοσο καλα..που απλα θελεις να πας βολτα με αυτα-ακομα και σαν οδηγος- δεν σε νοιαζει να τα πατησεις...που και να τα πατησεις ενα μαγικο χερι (esp) θα σωσει την καθε πατατα που κανεις...αναμφισβητα καλα...αλλα αναισθητα...καπως σαν την εποχη που ζουμε...που ολα γινονται ευκολα οποτε η διανοητικη και σωματικη προσπαθεια ειναι ελαχιστη σε σχεση με δυο γενιες πισω...

    τι εχουν ολα αυτα να κανουν με το vti μας???στα πρωτα 100 μετρα το χεις καταλαβει...το μοτερ θελει στροφαρισμα για να "παει"...αλλα η αλλαγη 1η-2α ειναι μπερκετι....ωπα..τι εχουμε εδω...στα επομενα λεπτα βρισκεσαι να ταλαιπωρεις λεβιε και μοτερ..εκει ψηλα...και πραγματι εχει ψυχη αυτο το πραγμα...ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙΣ 70Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ?????

    πλησιαζει η πρωτη στροφη και ξαφνικα καταλαβαινεις οτι εισαι σε ενα αμαξι παλιο...το τιμονι ναι μεν εχει αισθηση, πολυ καλυτερη απο τα σημερινα, αλλα ειναι αργο και το πλαισιο παροτι ελαφρυ...σε σχεση με σημερα εχει μηδαμινη ακαμψια...δεν σε πουλαει ποτε αλλα δεν ειναι και κατι το φοβερο...ειναι γενικα ενα αγαρμπο αμαξι το vti..φευγει κυριως με τα τεσσερα και ειναι τρομερα φιλικο αλλα μεχρι εκει...ενα ραλλυ ειναι κλασεις ανωτερη οδηγικη εμπειρια...αλλα εδω σε μεθαει το μοτερ...δωστου 8αρα και παρτου την ψυχη.....με το βετεκ να σκυλιαζει...και ας μην πηγαινει...δεν εχει να κανει...μη κοιτας κοντερ δεν χρειαζεται...τα b series μοτερ φτιαχτηκαν για φαναρια...ειναι old school...δεν ειναι για roll οπως τα σημερινα αμαξια που ξεμπαζωνουν ασφαλτο απο τη ροπη...

    ειλικρινα δεν περιμενα σημερα, μετα απο τοσα χρονια, να με συγκινησει αυτο το αμαξι...ελα που ομως πρεπει να ειμαστε αντικειμενικοι...λειπουν τετοια αμαξια σημερα...σκεφτειτε ενα ford fiesta st με ενα μοτερ k20..και τα ιδια αλογα (200)...σκεφτειτε ποσο λιγοτερη δουλεια θα επρεπε να κανουν οι μηχανικοι για να στριβει χωρις την αμεση ροπη turbo του 1.5λτ και ποσο καλο θα ηταν αυτο το αμαξι???ναι ξερω ρυποι...και τα μυαλα στα καγκελα...αλλα το μοτερ ειναι η ψυχη του αμαξιου...και στα σημερινα αμαξια..το μοτερ ειναι σε δευτερη μοιρα...κριμα...

    υγ...οχι δεν εγινα hondaios.....

    Απλα τα ειπες ολα και οπως πραγματικα ειναι...


    Αυτο που με στεναχωρει ειναι οτι (αναφερομενος σε καινουργια αμαξια και παρακαλω διορθωστε με αν κανω λαθος) σε ολοκληρη την αγορα δυσκολα βρισκουμε πια μοντελα με first priority το driving feedback και αυτο συχνα με πολλες παραχωρησεις...
    Αν μαλιστα θεσουμε σαν όρο, το κοστος ακοκτησης να μην ισοδυναμει με την αγορα σπιτιου, τοτε οι επιλογες με το ζορι γεμιζουν τα δαχτυλα ενος χεριου.

    Δεν "θεοποιω" τα παλαια/μεταχειρησμενα αυτοκινητα αλλα ρε παιδια ωρες-ωρες αποτελουν μονοδρομο τετοιες επιλογες...
    Οχι τοσο απο οικονομικης πλευρας, καθως η αναπαλαιωση (στο να κανεις καινουργιο + βελτιωσεις στα σημεια) ευκολα ξεφευγει πολυ προς τα πανω.
    Προσφατο παραδειγμα ενα μινι κουπερ R56 που μου εκανε δωρο η μελουσα γυναικα μου (δεν ηθελα το καινουργιο γιατι την οδικη αισθηση που εχω απο το R56 δεν την ενιωσα στο καινουργιο, που μπορει να ειναι αψογο ομως "μινι κουπερ δεν ειναι...") το οποιο οταν τελιωσω το project μαζεματα μαζι με τα χρηματα της αγορας ευκολα θα εχουμε πιασει το 30αρι...
    Δεν ξερω αν εγω μεγαλωσα/γερασα,
    αλλα μπαινουμε σε μια εποχη που η πλειονοτητα του κοσμου σε παγκοσμιο επιπεδο, κοιμαται με χαπια, ξυπναει με χαπια, ζει με χαπια...
    Ειναι λογικο και επομενο οι επιλογες τους (οσον αφορα την αγοραστικη δυναμη) θα ειναι με αξονα οτιδηποτε αλλο εκτος της πραγματικης εννοιας της αυτοκινησης.
    Γιατι πολυ απλα ο ανθρωπος με μαθηματικη ακριβεια μεταλασεται σε μηχανημα (και μαλιστα δυσλητουργικο).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mechanic : 06-09-20 στις 12:23

  2. The Following 2 Users Say Thank You to mechanic For This Useful Post:

    dreamer (11-09-20), nik200 (07-09-20)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mechanic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλα τα ειπες ολα και οπως πραγματικα ειναι...


    Αυτο που με στεναχωρει ειναι οτι (αναφερομενος σε καινουργια αμαξια και παρακαλω διορθωστε με αν κανω λαθος) σε ολοκληρη την αγορα δυσκολα βρισκουμε πια μοντελα με first priority το driving feedback και αυτο συχνα με πολλες παραχωρησεις...
    Αν μαλιστα θεσουμε σαν όρο, το κοστος ακοκτησης να μην ισοδυναμει με την αγορα σπιτιου, τοτε οι επιλογες με το ζορι γεμιζουν τα δαχτυλα ενος χεριου.

    Δεν "θεοποιω" τα παλαια/μεταχειρησμενα αυτοκινητα αλλα ρε παιδια ωρες-ωρες αποτελουν μονοδρομο τετοιες επιλογες...
    Οχι τοσο απο οικονομικης πλευρας, καθως η αναπαλαιωση (στο να κανεις καινουργιο + βελτιωσεις στα σημεια) ευκολα ξεφευγει πολυ προς τα πανω.
    Προσφατο παραδειγμα ενα μινι κουπερ R56 που μου εκανε δωρο η μελουσα γυναικα μου (δεν ηθελα το καινουργιο γιατι την οδικη αισθηση που εχω απο το R56 δεν την ενιωσα στο καινουργιο, που μπορει να ειναι αψογο ομως "μινι κουπερ δεν ειναι...") το οποιο οταν τελιωσω το project μαζεματα μαζι με τα χρηματα της αγορας ευκολα θα εχουμε πιασει το 30αρι...
    Δεν ξερω αν εγω μεγαλωσα/γερασα,
    αλλα μπαινουμε σε μια εποχη που η πλειονοτητα του κοσμου σε παγκοσμιο επιπεδο, κοιμαται με χαπια, ξυπναει με χαπια, ζει με χαπια...
    Ειναι λογικο και επομενο οι επιλογες τους (οσον αφορα την αγοραστικη δυναμη) θα ειναι με αξονα οτιδηποτε αλλο εκτος της πραγματικης εννοιας της αυτοκινησης.
    Γιατι πολυ απλα ο ανθρωπος με μαθηματικη ακριβεια μεταλασεται σε μηχανημα (και μαλιστα δυσλητουργικο).
    well said φιλε μηχανικε....

    ειναι τυχαιο αραγε που ο chris harris εχει και ενα m5 e28?ενα 1m? και φυσικα πολλες porsche!!!
    ο gordon murray που εχει 40 αυτοκινητα και απο αυτα τα 38 ειναι κατω απο 1000kg???

    το βαρος, οι ηλεκτρικες κρεμαγιερες, τα πολλα σινεμπλοκ, οι τεραστιες ζαντες κτλ κτλ πραγματικα καταστρεφουν ενα αμαξι...χανεις την αμεσοτητα..

    ειναι τυχαιο που ενα παλιο αμαξι στημενο, με μια καλη coilover, ειναι φανταστικο??μπορει ποτε να μην στριψει οπως ενα καινουργιο αλλα σιγουρα θα περασεις καλυτερα πισω απο το τιμονι του....η συνδεση ανθρωπου-μηχανης πραγματικα εξαλειφεται στην νεροβραστη εποχη μας...που πραγματικα μας θελει ρομποτακια....ο ανθρωπος ομως οσο και να τον αποχαυνωσεις, παντα θα αισθανεται, παντα θα θελει την προσπαθεια...και ισως, διατηρω μια επιφυλαξη, το αμαξι..το πραγματικο αμαξι να μην εχει πεθανει ακομα..

  4. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (08-09-20), dreamer (11-09-20), nikos valvetronic (08-09-20), PANOS-E60 (07-09-20)

  5. #3
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.058
    Thanked
    654
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mechanic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλα τα ειπες ολα και οπως πραγματικα ειναι...


    Αυτο που με στεναχωρει ειναι οτι (αναφερομενος σε καινουργια αμαξια και παρακαλω διορθωστε με αν κανω λαθος) σε ολοκληρη την αγορα δυσκολα βρισκουμε πια μοντελα με first priority το driving feedback και αυτο συχνα με πολλες παραχωρησεις...
    Αν μαλιστα θεσουμε σαν όρο, το κοστος ακοκτησης να μην ισοδυναμει με την αγορα σπιτιου, τοτε οι επιλογες με το ζορι γεμιζουν τα δαχτυλα ενος χεριου.

    Δεν "θεοποιω" τα παλαια/μεταχειρησμενα αυτοκινητα αλλα ρε παιδια ωρες-ωρες αποτελουν μονοδρομο τετοιες επιλογες...
    Οχι τοσο απο οικονομικης πλευρας, καθως η αναπαλαιωση (στο να κανεις καινουργιο + βελτιωσεις στα σημεια) ευκολα ξεφευγει πολυ προς τα πανω.
    Προσφατο παραδειγμα ενα μινι κουπερ R56 που μου εκανε δωρο η μελουσα γυναικα μου (δεν ηθελα το καινουργιο γιατι την οδικη αισθηση που εχω απο το R56 δεν την ενιωσα στο καινουργιο, που μπορει να ειναι αψογο ομως "μινι κουπερ δεν ειναι...") το οποιο οταν τελιωσω το project μαζεματα μαζι με τα χρηματα της αγορας ευκολα θα εχουμε πιασει το 30αρι...
    Δεν ξερω αν εγω μεγαλωσα/γερασα,
    αλλα μπαινουμε σε μια εποχη που η πλειονοτητα του κοσμου σε παγκοσμιο επιπεδο, κοιμαται με χαπια, ξυπναει με χαπια, ζει με χαπια...
    Ειναι λογικο και επομενο οι επιλογες τους (οσον αφορα την αγοραστικη δυναμη) θα ειναι με αξονα οτιδηποτε αλλο εκτος της πραγματικης εννοιας της αυτοκινησης.
    Γιατι πολυ απλα ο ανθρωπος με μαθηματικη ακριβεια μεταλασεται σε μηχανημα (και μαλιστα δυσλητουργικο).
    αν μπορουσα αυτο θα το εκανα κορνιζα οχι μονο για τους ενδιαφεροντες για αυτοκινητα αλλα για ολο τον κοσμο...για οποιον ειναι κατα ξεσαλονικη πλευρα ας επισκεφθει το κοσμος το σ/κ να δει 5-6 αντικειμενα οδηγικης ευχαριστησης ,οπως τα εφτιαχναν παλια για πραγματικους ανδρες-οδηγους, για οσους ξερουν..2 lotus caterham, 2 mini cooper (για σενα μηχανικε) ,porsche '69 (στο κλασσικο δημοφιλες κιτρινο των ΄70ς),rolls royce silver spirit( πιο british δεν γινεται) !!! ολα απο ιδιωτικες συλλογες ...

  6. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    nik200 (11-09-20)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP