Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 110

Θέμα: settings και ξε-settings...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ///Maniac

    Αν και το καμπερ σου πισω ειναι λάθος (επρεπε να ειναι -1,5) δεν νομιζω να ειναι αυτός ο λόγος που ο κώλος σου φευγει απότομα.
    Υπαρχουν αρκετοι λόγοι που πιθανόν να γινεται αυτό και θελει ψαξιμο.
    Πρωτα πρεπει να καταλάβεις που, πως και πότε το κανει αυτό, (εισοδο, κέντρο, εξοδο της στροφής) και μετα να ψαξεις να βρεις τι φταίει.

    Για αρχη καλό θα ηταν να μειωσεις το καμπερ πισω κατα μια μοίρα και να το toe μπροστα να το βαλεις στο μηδεν.
    M3 CSL

  2. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (05-09-20), pilot (04-09-20)

  3. #2
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    267
    Thanked
    125
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πισω το toe in πως ακριβως ερμηνευεται σε συμπεριφορα (περαν της σταθεροτητας στην ευθεια) αναλογα την αυξηση η τη μειωση? Δηλαδη απο συμπεριφορα σε υπερστροφη υποστροφη κλπ ?
    Θα δρομολογησω μαζι με την αλλαγη ελαστικων (λογικα θα παω σε goodyear eagle f1 supersport, αν θελετε πειτε μου τις γνωμες σας) μια νεα ευθυγραμμιση, με toe μπροστα 0 και καμπερ οσο ειμαι τωρα, καθως δεν αλλαζει ......και πισω συνολικα 2 χιλιοστα συγκλιση απο 3 που ειμαι τωρα, με καμπερ απο -1,5 εως -2 το μεγιστο για να μη βρισκει και στα φτερα.

  4. The Following User Says Thank You to ///Maniac For This Useful Post:

    nik200 (10-09-20)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP