-
///Maniac
Αν και το καμπερ σου πισω ειναι λάθος (επρεπε να ειναι -1,5) δεν νομιζω να ειναι αυτός ο λόγος που ο κώλος σου φευγει απότομα.
Υπαρχουν αρκετοι λόγοι που πιθανόν να γινεται αυτό και θελει ψαξιμο.
Πρωτα πρεπει να καταλάβεις που, πως και πότε το κανει αυτό, (εισοδο, κέντρο, εξοδο της στροφής) και μετα να ψαξεις να βρεις τι φταίει.
Για αρχη καλό θα ηταν να μειωσεις το καμπερ πισω κατα μια μοίρα και να το toe μπροστα να το βαλεις στο μηδεν.
M3 CSL
-
The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:
BILL007 (05-09-20), pilot (04-09-20)
-
Πισω το toe in πως ακριβως ερμηνευεται σε συμπεριφορα (περαν της σταθεροτητας στην ευθεια) αναλογα την αυξηση η τη μειωση? Δηλαδη απο συμπεριφορα σε υπερστροφη υποστροφη κλπ ?
Θα δρομολογησω μαζι με την αλλαγη ελαστικων (λογικα θα παω σε goodyear eagle f1 supersport, αν θελετε πειτε μου τις γνωμες σας) μια νεα ευθυγραμμιση, με toe μπροστα 0 και καμπερ οσο ειμαι τωρα, καθως δεν αλλαζει ......και πισω συνολικα 2 χιλιοστα συγκλιση απο 3 που ειμαι τωρα, με καμπερ απο -1,5 εως -2 το μεγιστο για να μη βρισκει και στα φτερα.
-
The Following User Says Thank You to ///Maniac For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP