Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: Πρόβλημα στην τουρμπίνα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με 80000 χλμ; νωρίς δεν είναι να τα παίξει το turbo? Το περίμενες πριν το σβήσεις ή το έσβηνες μπαμ;


    Δες στο και σαν ευκαιρία να το κάνεις υβρίδιο Χαχαχα

  2. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    BILL007 (21-08-20)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-07-17
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπαμ - μπαμ :-)
    Δεν μου το είχε πει κανείς μέχρι τώρα...

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κοροιδευαμε τα Punto gt καποτε που τα αφηναν λιγο ρελαντι πριν τα σβησουν..
    Υπερτροφοδοτηση BMW .....

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    dreamer (01-09-20)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    980
    Thanked
    972
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοροιδευαμε τα Punto gt καποτε που τα αφηναν λιγο ρελαντι πριν τα σβησουν..
    Υπερτροφοδοτηση BMW .....
    Εμείς δεν τα κοροϊδεύαμε. Όλοι ξέραμε ότι τα τούρμπο τα άφηναν λίγο στο ρελαντί να κρυώσουν τα λάδια. Ειδικά μετά από σκίσιμο.
    E30 318i

  7. The Following User Says Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    Kostas_1 (01-09-20)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP