-
Ξεθαβω αυτο το θεμα για οποιον ενδιαφερεται για το 2,5ρισμα του NC.
Επισημως (μπορειτε να βρειτε μαλιστα και αναλυτικοτατο βιντεακι απο τον David Coleman επ'αυτου) το NC δομικα, ηταν το RX8.
Και αυτο γιατι εκεινη την εποχη η φορντ εκανε κουμαντο και ηθελε ενοποιημενες πλατφορμες (για λογους μειωσης κοστους), οποτε η 3η γεννια ηταν αυτη και που ξεφυγε λιγακι απο την original φιλοσοφια των μιατα.
Το "ξεφυγε" αναφερεται καθαρα απο τεχνικης σκοπιας μιας και δεν ηταν μια ελαφρια πλατφορμα αλλα το RX8 σε μικροτερες διαστασεις. Τωρα τα γουστα και οι προτιμησεις ποικηλουν...
Παντως εχουν απολυτο δηκιο τα παιδια που μιλανε για 2,5ρισμα ειναι one way option ειδηκα για οποιον θελει παραπανω δυναμη και δη απροβληματιστη.
Ενω εχει το 18αρι ή 2λτ πριν του 2010 (σπαγανε μοτερ) και του εβγαλε ζημια.
Τα 2λτ απο 2010 και επειτα (τα ξεχωριζεις απο τον κοφτη που ειναι ψηλοτερα και απο το πως κινουνται στο δρομο φυσικα) νομιζω οτι δεν εχει αναγκη για παραπανω δυναμη. Αν παρολα αυτα καποιος εχει μετα το 10 και θελει επιπλεον δυναμη τοτε ειτε ενα καλο πρωτο σταδιο και μεταδοση, ειτε light κομπρεσσορας και λιγο ποιο συχνες αλλαγες λαδιων/μπουζι και δεν εχει να τον απασχολει κατι.
-
The Following User Says Thank You to mechanic For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP