Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: MAZDA MX5 ND RF 1.5LT 135PS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-20
    Περιοχή
    Διονυσος
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    33
    Thanked
    27
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εχετε δηκιο...
    Προσωπικα δεν εχω καθολου γνωσεις σε θεματα αναρτισης, απλα οτι αποψη εχω προερχεται απο τη συγκριτικη οδηγηση του RF kai ST (soft top).
    Αμφοτερες ειχαν την "καπ" αναρτηση (αν ηταν γαλλικο θα την ονομαζαμε καπ... η μαζντα αναφερει πως η Bilstein εξελιξε αποκλειστικα για τη δρομησια εκδοση του ND πληρες σετ "σπορ αναρτισης").
    Σε αυτο το σημειο να αναφερω πως αν τυχει και βρεθουμε ποτε απο κοντα θελω να το κανετε μια βολτα ωστε να επιβεβαιωσετε αν κανω λαθος η οχι στις ακολουθες (μεχρι τωρα) εντυπωσεις:
    Η αναρτιση ειναι "σφιχτη" αλλα δεν κοπαναει παρολο τα ποτενζα S001 σε 205/45-17 που φοραει, αφηνει να γειρει λιγο το αμαξωμα αλλα μονο στην εντονη φορτιση.
    Υπ'οψιν στο ND (το οποιο δεν ειναι εξελιξη του ΝC αλλα εξ ολοκληρου απο την αρχη ενα ΝΑ ή ΜΚ1 που να πληρει ολες τις συγχρονες προδιαγραφες ασφαλειας) οπου απλα νιωθεις τα παντα... απο το "σφιξιμο" των συγχρονιζε στο σασμαν το οποιο εχει απο το ΝΑ 2 εκατοστα διαδρομη η καθε ταχυτητα αρα μπορεις να αλλαζεις με το "σπασιμο του καρπου" ταχυτητες, μεχρι το ποσο εχει φορτιστει η αναρτιση σου και κατ'επεκταση ποτε θα ξεκινησει να γλυστραει η οχι. Υπ'οψιν ακομα και οταν γλυστραει, απλα γλυστραει δεν "ξεκολαει" και μπορεις και ελεγχεις ανετα ειτε με τιμονι, ειτε προσθαφαιρωντας γραμμαρια πιεσης στο (ακαριαιας αποκρισης) γκαζι κατα την υπερστροφη ισχυος. Ενω ο κινητηρας (G184 αναφερομαι) ενω εχει "σκαλοπατια αποδοσης" δεν ξεσπαει αποτομα οποτε πρεπει να εισαι περισσοτερος ασχετος απο εμενα για να χασεις τον ελεγχο απο οτι θες να κανεις.
    Στο θεμα της αναρτισης παντως παρατηρησα οτι αν οδηγησεις back to back ενα 2λτ RF ενταξει εχεις τις Α εντυπωσεις...
    Αν ομως αμμεσως μετα οδηγησεις ενα Soft Top, τοτε νιωθεις το αμαξι πιο "χαμηλο" (ενω ειναι το ηδιο) και το νιωθεις στις αλλεπαληλες αλλαγες να μην "μετατοπιζεται" καθολου, σε σημειο που απλα να γερνει λιγο δειχνωντας/λεγωντας σου οτι ειναι στο παρα ενα να αρχισει να γλυστραει. Οποτε δια την εις ατοπον απαγωγη, φανταζομαι οτι (ειδηκα) to RF με την στοκ νορμαλ αναρτιση θα κανει ακομα πιο εντονο αυτο το φαινομενο.
    Ισως να λεω βλακειες, δεν ξερω γιατι δεν εχω οδηγισει το 1500 ωστε να εχω σωστη αποψη και το οτι μου αρεσει να στριβω, δεν σημαινει οτι ξερω να στριβω Για αυτο θελω καποια στιγμη οποιος το εχει με το στρηψιμο να μου πει τη γνωμη του.

  2. The Following User Says Thank You to mechanic For This Useful Post:

    nik200 (25-06-20)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP