Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Καλησπερα στην παρεα και καλως σας βρηκα.
Αν μου επιτρεπεται να απαντησω στην ερωτηση ανωθεν και με οσο λιγοτερα λογια γινεται, σε αυτη την κατηγορια κινητηρων συμβαινει το εξης:
Ο κινητηρας κατα τη λειτουργια του καταπονει το λιπαντικο σε μεγαλυτερο βαθμο και συχνοτητα απο αλλους κινητηρες αναλογης αποδοσης (το "γιατι" και σε σχεση με ποιους αν θελετε ευχαρηστως να το αναλυσουμε).
Σε συνδιασμο με τα "υδραυλικα συστηματα" και τις ιδιαιτεροτητες/αναγκες λιπανσης των far distant lubrication points εχουμε τα γνωστα αποτελεσματα που οδηγησανε στα ευλογα συμπερασματα (και συγνωμη για αυτο που θα πω) οτι αυτοι οι κινητηρες ειναι προβληματικοι.
Καθαρα τεχνικα μιλωντας, οχι δεν ειναι...
Προκειται για εξαιρετικους κιντηρες που μαλιστα ηταν πρωτοποροι και αντιγραφονται ακομα και σημερα απο την πλειονοτητα των κατασκευαστων.
Απλα πρεπει να γνωριζουμε πως δεν κανουμε πειραματα με τη λιπανση τους και αλλαζουμε λαδια/φιλτρο καθε 200 ωρες λειτουργιας.
Για να μην μπερδεψουμε τα παιδια που διαβαζουν, αυτο σημαινει οτι αν καποιος εχει μεση ωριαια ταχυτητα πχ 25χλμ/ωρα τοτε Χ 200 ωρες λειτουργιας πρεπει να τα αλλαζει καθε 5000χλμ.
Αν ομως εχει μονιμη μεση ωριαια ταχητητα 50χλμ τοτε τα αλλαζει καθε 10.000χλμ
Η μια φορα το χρονο κατα προτιμη πριν το καλοκαιρι (ειναι καλο οι καλοκαιρινες συνθηκες να βρουν τον κινητηρα μας με "φρεσκα λαδια")
Αυτα για φυσιολογικη οδηγιση και για καινουργιο κιντηρα.
Απο εκει και επειτα σιγουρα σηκωνει συζητηση αν καποιος αγορασει ενα μεταχειρησμενο, ή ο κινητηρας βρισκεται συχνοτερα απο το φυσιολογικο σε απαιτητικες συνθηκες λειτουργιας.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP