Δυστυχώς για τους χρήστες, δεν υπάρχει καμμία αναγνώριση του προβλήματος από την BMW μετά την ανάκληση του 2001 που αφορούσε τα πρώτα Ε46 Μ3.
Αλλά και τότε που άλλαζαν τα μέταλλα δωρεάν στα πρώτα αυτοκίνητα, την ευθύνη την έριξαν στον τύπο το λιπαντικού και το άλλαξαν με 10W60.
Η συνέχεια φυσικά έδειξε ότι δεν ήταν μόνο... το λάδι το πρόβλημα!
Το άστειο της υπόθεσης είναι ότι εάν πας σε επίσημο ντίλερ για αλλαγή μετάλλων μπιελών, η οδηγία της Bmw είναι σαφής:
Ανοίγουμε το μοτέρ από την επάνω μεριά μέχρι να φτάσουμε στα μέταλλα με ότι αυτό συνεπάγεται..., αλλαγή φλάντζες-ελατήρια μπιστονιων-βίδες καπακιού και ότι ήθελε προκύψει!!!
Στην καμπάνια οι οδηγίες εκτέλεσης ήταν και εκεί σαφείς:
Βγάζουμε το καρτερ και αλλάζουμε μέταλλα!!!![]()