Οι φωτό Γιωργο είναι από μακριά τραβηγμένες και δεν φαίνονται καλά.
Όσο όμως μπορώ να δω, υπάρχει μια φθορά στα μέταλλα του πρώτου χωρίς όμως να έχει προκαλέσει γραμμώσεις στο ανάλογο κομβιο του στροφάλου που αυτό είναι και το ζητούμενο!!!
Τα μέταλλα στα Μ μοτέρ (μετά τον S62B50) πρέπει να θεωρούνται αναλώσιμα και να αντικαθίστανται κάθε κάποια χλμ!
Το πρόβλημα εστιάζεται στο κενό μεταξύ μετάλλου και κομβιο στροφάλου, προφανώς για να υπάρχει φθορά στο μέταλλο της μπιέλας υπάρχει κάποιες στιγμής επαφη με το στρόφαλο.
Το λάδι φυσικά κάνει την δουλειά του αλλά δεν μπορεί σε βάθος χρόνου λειτουργίας του μοτέρ να καλύψει τα τεντώματα... του στροφάλου που μάλλον είναι και η αιτία του προβλήματος.
Όσο μακρύτερος είναι ο στρόφαλος τόσο πιο έντονο είναι το τέντωμα, πάλλεται σε κάποιες στιγμές ή στροφές λειτουργίας , εξ ου και στα S65 και S85 ακομα πιο πολύ, το πρόβλημα είναι εντονότερο!!!