Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Μοτέρ m43b19 TU OL και m43b19 TU UL

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επίσης μια ερώτηση παιδιά ακόμα για να μην ανοίγω νέο θέμα . Την αλλαγή του εκκεντροφόρου την έκανα και όντος υπήρχε διαφορά μεγάλη στα αμύγδαλα των δύο εκκεντροφόρων μιας και έχω ανοιχτό ψευτοκαπακο λέω να δώσω λίγο προπορεια.

    Ερώτηση:

    1. Πόσες μοίρες να δώσω όριο ώστε να αποφύγω πυρακια και άλλα ανεπιθύμητα προβλήματα ;
    2. Έχω διαβάσει μετά από αβάνς χρειάζεται 100αρα βενζίνη ισχύει;

  2. The Following User Says Thank You to Teoz3 For This Useful Post:

    BILL007 (27-01-20)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να δώσεις προπορεία στους εκκεντροφόρους ή προπορεία στην ανάφλεξη;
    για να χρονίσεις τους εκκεντροφόρους διαφορετικά πρέπει να γνωρίζεις την ανοχή βαλβίδων-εμβόλων στο άνω νεκρό σημείο, γιατί υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης.
    για την ανάφλεξη μόνο με logging μπορεί κάποιος να γνωρίζει πόσο αντέχει ο κινητήρας με δεδομένο καυσιμο. αν δώσεις πάνω από 2-3 μοίρες θα χρειαστεί να βάζεις 100αρα για να καρπωθείς αποτέλεσμα.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (30-01-20), bomberman 3.28 (11-09-20)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για χρονισμό εκκεντροφόρου ναι το έχω υπόψιν μου για τις βαλβίδες πρέπει να ψάξω πόσο ανοχή έχει το συγκεκριμένο μοτέρ.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP