Βασίλη εγώ έχω κάνει πρόγραμμα όταν το αμάξι είχε περίπου 150k και τώρα έχω 350k
χωρίς το παραμικρό πρόβλημμα (Ν42Β20). Για την σκούπα επιφυλάσσομαι γιατί κι εγώ είχα βάλει
φίλτρο ελεύθερο μέσα στο μαμά κουτί αλλά δεν είδα πραγματικά τίποτα και ξαναέβαλα το μαμά. Αντίθετα στα πολύ χαμηλά
το γκάζι είχε αδειάσει λίγο.Νομίζω ότι αυτό το μοτέρ έχει πολύ καλή εισαγωγή αλλά και εξαγωγή και
δεν βλέπω λόγω να τις πειράξεις. Το δικό μου (SEDAN) πάντως δεν έχει προκαταλύτες. Δεν συμφωνώ
με την επιλογή σου να βγάλεις τον καταλύτη, αφού έχεις σκοπό να ρίξεις λίγα χρήματα βάλε έναν
πιο ελεύθερο καταλύτη και όχι σκούπα. Τώρα η διαφορά που είδα με το πρόγραμμα είναι όντως
αισθητή και ακόμα πιο πολύ με 98άρα ή 100άρα η απόκριση στο γκάζι είναι ντιζάτη! Επίσης στο ταξίδι
είχε μια μικρή πτώση και η κατανάλωση. Δεν θυμάμαι ποιον εγκέφαλο φοράω αλλά θυμάμαι ότι ο
προγραμματιστής χρειάστηκε να τον βγάλει και τον πήγε στο χώρο του για προγραμματισμό γιατί
δεν γινόταν μέσω OBD. Αυτά από μένα.