Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: Πτώση στην τιμή του αργού πετρελαίου??

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Εγω εδώ, αυτό πού έχω να πω ειναι οτι περιπου πριν ενα χρονο, η τιμη του βαρελιου ηταν στα 166 δολλαρια το βαρελι. Την ιδια περιοδο η μεση τιμη στα πρατηρια ηταν περι τα 1,20 ευρω ανα λιτρο. Τωρα, με την διεθνη τιμη στο πετρελαιο στα μισα σχεδον απότι τοτε, θα μας εξηγησει καποιος τι στα σκατα πληρωνουμε?? Κατανοω, υπηρξαν καποιες αυξησεις. Και το ευρω ειχε μια υποχωριση εναντι του δολλαριου. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΝΑΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΝΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΥΡΩ ΕΝΑΝΤΙ ΔΟΛΛΑΡΙΟΥ.
    Παρατηρηση : οι νεοι φοροι στην αμολυβδη δεν ξεπερασαν τα 0.2 περιπου ευρω ανα λιτρο. Κατι που σημαινει οτι, με βαση τα παραπανω, η τιμη της βενζινης τη στιγμη που μιλαμε, δεν θα επρεπε να ξεπερνα το 1.00 ευρω ανα λιτρο. Κερδοσκοπια? Μαλλον καποιοι παιζουν πολυ ασχημα παιχνιδια σε βαρος μας κυριοι.
    Η λέξη ΚΑΡΤΕΛ σου λέει κάτι?

    FACTS:

    • Δύο (2) διυλιστήρια στην Ελλάδα ελέγχουν το 100% της αγοράς. Λέγε με Λάτση και Βαρδινογιάννη.


    • Οι τιμοκατάλογοι πώλησης καυσίμων από τα δύο αυτά «ανταγωνιστικά» διυλιστήρια της χώρας μας είναι... ταυτόσημοι! ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.


    • Η διαμόρφωση των τιμών τους γίνεται με αδιευκρίνιστο τρόπο. Ούτε το ίδιο το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν είναι σε θέση να γνωρίζει πώς τιμολογούν.


    • Στη χονδρική εμπορία καυσίμων δραστηριοποιούνται 30 εταιρίες. ΑΠ' αυτές οι τρεις (3) ελέγχουν το 65% της αγοράς. Οι διαφορές τιμών μεταξύ τους είναι κάτι εκατοστά του ευρώ. Μήπως αυτό γίνεται μόνο και μόνο για τα μάτια της Επιτροπής Ανταγωνισμού?


    • Στη χώρα μας το ποσοστό κέρδους χονδρικής πώλησης καυσίμων (ήτοι των εταιριών) είναι μεγαλύτερο εκείνου της λιανικής (ήτοι των πρατηρίων). Το φαινόμενο αυτό αποτελεί ελληνική αποκλειστικότητα.


    • Όλο και περισσότερα πρατήρια από ανεξάρτητα γίνονται εταιρικά, με αποτέλεσμα τη μονοπώληση της αγοράς από αλυσίδες μεγάλων συμφερόντων.


    Όπως καταλαβαίνεις, το κακό δεν ξεκινά από τα πρατήρια αλλά από τα διυλιστήρια. Τι κάνει η επιτροπή ανταγωνισμού γι' αυτό? Ξύνει τ' @@ της. Απ' την άλλη, τα διυλιστήρια αναμασούν τη γνωστή καραμέλα των δήθεν υψηλών φόρων που έχουν επιφέρει ακρίβεια στα καύσιμα και άνοδο στον πληθωρισμό.

    Πρόσφατα μάλιστα ακούσαμε και διαβάσαμε πως η λιανική τιμή πώλησης καυσίμων περιλαμβάνει φόρους σε ποσοστό -άκουσον, άκουσον- 63%!

    Κάντε μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα της Commission:

    https://ec.europa.eu/energy/observat.../prices_en.htm

    Εκεί δημοσιεύονται οι τιμές προ και μετά φόρων στην Ευρώπη.

    Στα pdf θα διαπιστώσετε πως στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης οι φόροι είναι ακόμη μεγαλύτεροι, εντούτοις η Ελλάδα κατέχει πλέον την πρωτιά στην τιμή της αμόλυβδης.

    Εδώ και χρόνια δηλαδή στη Γερμανία οι φόροι αποτελούν το 63,6% της τελικής τιμής της βενζίνης, εκεί όμως η τιμή λιανικής είναι 1,38 ευρώ ενώ εδώ είναι πάνω από 1,50 ευρώ, με την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα να αγοράζουν έως και 1,70.

    Η κοροϊδία και η αισχροκέρδια δεν έχουν όριο. Η επιτροπή ανταγωνισμού ασχολείται με το καρτέλ του γάλακτος και άλλες μ@λ@κίες τη στιγμή που στα καύσιμα γίνεται πάρτυ. Αλλά ποιός θα τα βάλει με τους 'μεγάλους'?

    P.S. Επειδή όλα αυτά που γράφω ακούγονται "κουραστικά αριστερίστικα" όπως μου επισήμανε κάποιος κατ' ιδίαν, να πω πως ήμουν ανέκαθεν δεξιών πεποιθήσεων και χέστηκα αν δεν γίνομαι πιστευτός.

  2. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    individual (05-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP