Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: M54 CCV

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1. Φτιάχνεις ΟΛΕΣ τις διαρροές λαδιού, κοινώς CCV, φλάντζα ψευτοκάπακου (αν έχει διαρροή) κλπ. Αυτό που σου είπαν είναι η CCV την οποία αναφέρουν πιο πάνω οι υπόλοιποι.

    2. Διάβασε εδώ (και δες τα βιντεάκια): https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1115223

    Ουσιαστικά η υποπίεση (που είναι επιθυμητή στα αγωνιστικά μοτέρ) βοηθά να τραβηχτούν τα ελατήρια των κυλίνδρων προς τα κάτω κι ως εκ τούτου να σφραγίσουν καλύτερα. Στον Μ54 η μπεμβέ άλλαξε τον σχεδιασμό των ελατηρίων αυτών λόγω ρύπων, με αποτέλεσμα μετά από καιρό να δημιουργείται κενό (τόξο) έως και 2mm, απ' όπου διαφεύγει λάδι στον θάλαμο καύσης. Η μόνη λύση είναι άνοιγμα μοτέρ, αντικατάσταση ελατηρίων και deglazing χιτωνίων. Δεν είναι κάτι τραγικό αλλά εγώ φοβάμαι τα threads στο αλουμινένιο μπλοκ μόλις λυθεί η κυλινδροκεφαλή.

    Κάνε τα δυο παραπάνω και δες πως πάει.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (27-11-19), BILL007 (28-11-19), Georgebm (03-12-19), kougis (27-11-19), wheelman (27-11-19)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα threads να τα φοβάσαι αν έχει υπερθερμανθεί το μπλοκ πέραν των 150 βαθμών.

  4. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (03-12-19)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP