Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: M42B18 turbo vs S50B32

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    S50B32 κομπλε μετατροπη ΣΩΣΤΗ κατω απο 6-7.000 χωρις εργασια, δυσκολο... (μιλαμε για κομπλε με σερβις και οτι αλλο χρειαστει αλλαγη γνησιο)

    ριξτε μια ματια ποσο εχουν παει τα S50B32 στο εξωτερικο..... (μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλος)

    το πως θα το δηλωσεις το σκεφτηκες ?

  2. The Following 2 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-19), nik200 (15-11-19)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.957
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Lightbulb

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το πως θα το δηλωσεις το σκεφτηκες ?
    Τι εννοείς;ότι δε γίνεται λόγω κυβικών;;



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  4. #3
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο A8hnaios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοείς;ότι δε γίνεται λόγω κυβικών;;
    τα εχουμε κουβεντιασει πολλες φορες εδω μεσα αυτα στο παρελθον

  5. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (17-11-19)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP