Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: M42B18 turbo vs S50B32

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εντελως διαφορετικα μοτερ..
    Αλλα και στις δυο περιπτωσεις μιλαμε για μοτερ που θα εχουν αλλαξει 20 χερια ή θα εχουν κανει κανα εκατομμυριο χλμ..
    Εκτος αν παρεις μοτερ απο δικο σου εμπιστο ατομο που να το εχει συντηρημενο σωστα.
    Καποια πραγματα θα πρεπει να τα αλλαξεις οπωσδηποτε διοτι, θα τα βρεις μπροστα σου και θα τα πληρωσεις τουλαχιστον διπλά..!!
    Κινησου αναλογα με το μπατζετ σου και με το αν θελεις να εισαι νομιμος ή οχι..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-19), nik200 (13-11-19)

  3. #2
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    267
    Thanked
    125
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το δικο μου μοτερ εχει 168 χιλιαδες ..το μ3 αν βρω σιγουρα θα εχει παρα πολλα και σιγουρα δε θα εχω τροπο να μαθω ποτε ποσα, εφοσον θα ειναι μετατροπη... φανταζομαι μεταλλα στο στροφαλο εννοεις, απο εκει και περα τι θα πρεπει να αλλαξω? Ρυθμισμα βαλβιδες, ανακατασκευη βανος και μαφ ειναι καποια απο αυτα που ακουγονται.. Επισης πως γινεται να ειμαι νομιμος εφοσον δε δηλωνεται?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP