Διαβασε τα παρακατω....
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2119
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=7780
Διαβασε τα παρακατω....
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2119
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=7780
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Εντελως διαφορετικα μοτερ..
Αλλα και στις δυο περιπτωσεις μιλαμε για μοτερ που θα εχουν αλλαξει 20 χερια ή θα εχουν κανει κανα εκατομμυριο χλμ..
Εκτος αν παρεις μοτερ απο δικο σου εμπιστο ατομο που να το εχει συντηρημενο σωστα.
Καποια πραγματα θα πρεπει να τα αλλαξεις οπωσδηποτε διοτι, θα τα βρεις μπροστα σου και θα τα πληρωσεις τουλαχιστον διπλά..!!
Κινησου αναλογα με το μπατζετ σου και με το αν θελεις να εισαι νομιμος ή οχι..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Το δικο μου μοτερ εχει 168 χιλιαδες ..το μ3 αν βρω σιγουρα θα εχει παρα πολλα και σιγουρα δε θα εχω τροπο να μαθω ποτε ποσα, εφοσον θα ειναι μετατροπη... φανταζομαι μεταλλα στο στροφαλο εννοεις, απο εκει και περα τι θα πρεπει να αλλαξω? Ρυθμισμα βαλβιδες, ανακατασκευη βανος και μαφ ειναι καποια απο αυτα που ακουγονται.. Επισης πως γινεται να ειμαι νομιμος εφοσον δε δηλωνεται?