Χρησιμοποιώ και το Liqui Moli https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000...ve-27.0-el.pdf σε κάθε αλλαγή λαδιών εάν εννοείς το ενισχυτικό λαδιού και έχω δει διάφορα σε μικροκρότους και πιο ξανθό λάδι ανά αλλαγή, όπως και με το STP.
Αναφερόμουν σε χύμα Μόλυβδο σε μπουκαλάκι σαν του αζαξ που χρησιμοποίησα για να ψεκάσω τα εσωτερικά της εισαγωγής και τις βαλβίδες εισαγωγής Μέτα από αυτό και το καθάρισμα της μαυρίλας (Με ισχυρό λυποδιαλιτικο) από τα πυράκια είδα πραγματική διάφορα σε απόδοση (Ανηφόρες και πίεση) και τεράστια στην κατανάλωση. (Κυρίως με Βενζίνη)
Ο Λιποδιαλυτής στέγνωσε και μετά καθαρίστηκε πριν τον ψεκασμό με μόλυβδο, τα κατάλοιπα του Μολύβδου κάηκαν όσα δεν σκουπίστηκαν.
Το αυτοκίνητο είχε θέμα στο ρελαντί σαν μπερδέματα μέχρι να καούν και ήθελε μία βόλτα για να στρώσει.
Το πρόβλημα είναι η προμήθεια μολύβδου (Κυρίως Αμερική - τελωνεία) διότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο διαθέσιμος στο Ελληνικό εμπόριο 77 (που είναι για ηλεκτρονικά και ηλεκτρόλυση - Επιμετάλλωση πλαστικών) διότι περιέχει και αλλά χημικά και στεγνώνει.
Είναι συμβατά όμως και τα αντισκοριακα λάδια μολύβδου MoS2 στυλ WD40 (Προσοχή Όχι σιλικόνης) τα οποία υπάρχουν στο Ελληνικό εμπόριο με κανα δεκάευρο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Spyke : 23-08-19 στις 15:38
wheelman (23-08-19)