Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: ALPINA B8 4.6 E36

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-05-11
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    296
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ Νίκο. 282 το δίνει η Αλπινα, αλλά 300σαριζει.475 Newtonmeter ροπή. Αρωστεια είναι.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to ALPINAKIAS For This Useful Post:

    BILL007 (04-07-19), tasos.kamv (04-07-19), zaharias (04-07-19)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ALPINAKIAS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ευχαριστώ Νίκο. 282 το δίνει η Αλπινα, αλλά 300σαριζει.475 Newtonmeter ροπή. Αρωστεια είναι.
    Τρίτη με 600 και πηδάει το θηρίο...


  4. The Following 7 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (03-07-19), ALPINAKIAS (04-07-19), atha (04-07-19), BILL007 (04-07-19), pilot (04-07-19), wheelman (03-07-19), zaharias (04-07-19)

  5. #3
    Εγγραφή
    01-05-11
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    296
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Την Πρώτη την έχω καταργήσει. Αυτό με το Β8 και την Τρίτη είναι τρελό. Αλλά έχει μια λογική, στης 1300 στροφές έχει κιόλας 380nm.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to ALPINAKIAS For This Useful Post:

    nikos valvetronic (04-07-19), pilot (05-07-19), tasos.kamv (05-07-19)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ALPINAKIAS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ευχαριστώ Νίκο. 282 το δίνει η Αλπινα, αλλά 300σαριζει.475 Newtonmeter ροπή. Αρωστεια είναι.



Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP