Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: Αγορά 523/525/525xi E60 2007+

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Είχα Ε60 LCI (facelift) δίλιτρο (λειψοκυλινδρο).

    Η ποιότητα στο εσωτερικό ήταν σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με το προ facelift. Επίσης, είχαν βελτιώσει αρκετά την ασφάλεια στις πλευρικές συγκρούσεις.

    Ο Μ54 είναι πολύ καλό και αξιόπιστο μοτέρ και ενδεχομένως μια 530i να ήταν καλή επιλογή αναλόγως του εξοπλισμού και της κατάστασής της.

    Τα Ν53 ήταν επίσης καλά μοτέρ αλλά με τα γνωστά βρεφικά προβλήματα του άμεσου ψεκασμού (μπεκ). Επίσης, τα μπλοκ από κράμα μαγνησίου είχαν κάποια θεματάκια.

    Τα αυτόματα κιβώτια της ZF παρουσίαζαν προβλήματα με τα solenoids εάν δεν είχαν αντικατασταθεί τα λάδια τους. Η BMW θεωρούσα τα λάδια lifetime, θεωρώντας ότι τα 150000κμ είναι το λογικό lifespan του αυτοκινήτου. Θεώρησε δεδομένο ότι δεν έχουν αντικατασταθεί και ετοιμάσου να βάλεις το χέρι στην τσέπη για λάδια, Κάρτερ, φλαντζα, μαγνητικό φίλτρο.

    Το CCC δεν μου δημιούργησε ποτέ πρόβλημα. Εάν βρεις ένα από τα τελευταία μοντέλα με CIC θα απολαμβάνεις και σαφώς καλύτερα γραφικά.

    Γενικά πρόκειται για πολύ καλό αυτοκινητο, πραγματικό χιλιομετροφαγο και με εξαιρετικό κράτημα. Κάνε καλό έλεγχο στα μεταχειρισμένα, ειδικά όσον αφορά τη φανοποιια. Το μπροστινό τμήμα είναι όλο από αλουμίνιο και δεν είναι εύκολο στην επισκευή, ούτε φθηνό.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (28-06-19), isou (27-06-19), KRS (27-06-19), pilot (26-06-19), Ptboul (27-06-19), tasos.kamv (26-06-19)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP