Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 212

Θέμα: BMW X3 2.0 - Αξιοπιστία & προβλήματα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το DPF θέλει καθάρισμα αν ο αισθητήρας backpressure της εξάτμισης δείχνει νούμερα πάνω από 100 mbar.Το νορμάλ είναι 30 με 40 mbar...

  2. #2
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το DPF θέλει καθάρισμα αν ο αισθητήρας backpressure της εξάτμισης δείχνει νούμερα πάνω από 100 mbar.Το νορμάλ είναι 30 με 40 mbar...
    Καλά δεν παίζεσαι ... επιστήμονας !


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά δεν παίζεσαι ... επιστήμονας !


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Χαχαχαχαχαχα...
    Απλά εχω το αμαξι απο το 2006 και έχω μαθει/διδαχθεί πάρα πολλά στα χρόνια αυτά που το έχω...

  4. #4
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχαχαχαχαχα...
    Απλά εχω το αμαξι απο το 2006 και έχω μαθει/διδαχθεί πάρα πολλά στα χρόνια αυτά που το έχω...
    Αυτό που σου λέω για την ένδειξη μπορεί να είναι και κάτι άλλο , για να σου το πω μήπως και ξέρεις και αυτό . Λοιπόν . Βάζω μπρος ξεκινάω σταματάω σε φανάρι μετά από λίγα δευτερα ανεβάζει τις στροφές στις 1000 και από εκεί και πέρα μέχρι τις 2000 πάει κανονικά και αυτό μετά ανεβάζει σαν μπουκωμένο και πάει μέχρι τις 4500 και σταματάει εκεί , σαν να μπαίνει κόφτης . Εάν το σβήσω και το ξαναβαλω μπρος δουλεύει κανονικά .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που σου λέω για την ένδειξη μπορεί να είναι και κάτι άλλο , για να σου το πω μήπως και ξέρεις και αυτό . Λοιπόν . Βάζω μπρος ξεκινάω σταματάω σε φανάρι μετά από λίγα δευτερα ανεβάζει τις στροφές στις 1000 και από εκεί και πέρα μέχρι τις 2000 πάει κανονικά και αυτό μετά ανεβάζει σαν μπουκωμένο και πάει μέχρι τις 4500 και σταματάει εκεί , σαν να μπαίνει κόφτης . Εάν το σβήσω και το ξαναβαλω μπρος δουλεύει κανονικά .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Δεν το πολυέπιασα αυτό που λες.Ανεβαζει δηλαδή απο μονο του στροφές στις 1000 και πάει σαν μπουκωμενο μέχρι τις 4500 ?Μυριζει μηπως η εξατμιση σαν καμμενο ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GTZ : 27-01-19 στις 16:01

  6. #6
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το πολυέπιασα αυτό που λες.Ανεβαζει δηλαδή απο μονο του στροφές στις 1000 και πάει σαν μπουκωμενο μέχρι τις 4500 ?Μυριζει μηπως η εξατμιση σαν καμμενο ?
    Ναι αυτό κάνει σχεδόν , μέχρι τις 2000 πάει κανονικά και μετά σαν να μην έχει turbo . Όχι δεν έχει αλλάξει κάτι στην μυρωδιά .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το δικο μου πάει ατουρμπιστο αν π.χ. μου σβησει κατα λάθος και το βαλω αμεσως μπροστα και φυγω.Σε 10 sec όμως τουρμπίζει πάλι κανονικά χωρις να κανω κατι αλλο εγω.Θεωρω οτι αυτο ειναι κατι σαν safe mode για να υπάρξει καλύτερη λίπανση της τουρμπίνας...Μαλλον ομως δεν λεμε για το ίδιο πράγμα.Το δικό σου ίσως ειναι καποιο πρόβλημα αυτο που περιγραφεις...

  8. #8
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το δικο μου πάει ατουρμπιστο αν π.χ. μου σβησει κατα λάθος και το βαλω αμεσως μπροστα και φυγω.Σε 10 sec όμως τουρμπίζει πάλι κανονικά χωρις να κανω κατι αλλο εγω.Θεωρω οτι αυτο ειναι κατι σαν safe mode για να υπάρξει καλύτερη λίπανση της τουρμπίνας...Μαλλον ομως δεν λεμε για το ίδιο πράγμα.Το δικό σου ίσως ειναι καποιο πρόβλημα αυτο που περιγραφεις...
    Μάλλον και αυτό το ψάχνω αλλά εδώ στην επαρχία δεν υπάρχει τεχνογνωσία απ´ ότι κατάλαβα


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP