Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 212

Θέμα: BMW X3 2.0 - Αξιοπιστία & προβλήματα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ξερεις:Το DPF μπουκωνει από το racechip. Βάλτο στην πιο χαμηλή βαθμίδα ή βγαλτο τελείως. Το racechip συνδέεται στον αισθητήρα πίεσης καυσίμου και αυτό που κάνει είναι να πλουτίζει υπερβολικά το μείγμα. Στα ντίζελ ο εμπλουτισμός μείγματος δίνει άλογα και ας μην αυξήσεις την πίεση του τούρμπο. Αποτέλεσμα είναι η υπερβολική καπνα που μπουκωνει το DPF και η λειτουργία αυτοκαθαρισμού του δεν επαρκεί. Αν το γυρισεις μαμά τελειως οδήγησε το για 20-30 λεπτα με σταθερη ταχυτγτα 140 χλμ και 6η και το φίλτρο θα καθαρίσει τελείως. Το είχα πάθει παλιά όταν είχα ένα ανάλογο κουτί της steinbauer και γνωρίζω από πρώτο χέρι. ...
    Στην πιο χαμηλή το έχω . Δεν μου μπούκωσε το dpf .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην πιο χαμηλή το έχω . Δεν μου μπούκωσε το dpf .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Κάπου είπες ότι σου το καθάρισαν με υγρό αν δεν κάνω λάθος...οπότε υπέθεσα ότι μπούκωμα...

  3. #3
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάπου είπες ότι σου το καθάρισαν με υγρό αν δεν κάνω λάθος...οπότε υπέθεσα ότι μπούκωμα...
    Προληπτικά το έκαναν , μήπως έφταιγε αυτό . Να ξεκινήσουν από τα φθηνά .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP