Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 212

Θέμα: BMW X3 2.0 - Αξιοπιστία & προβλήματα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα μερικές φορές μου βγάζει ένδειξη βλάβης και είναι σαν να μπαίνει σε safe mode εάν ζεσταθεί ή ο σβήσω και το ξανά βάλω μπρος δουλεύει κανονικά


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Βλάβη ποτε δεν μου εβγαλε οτανβειναι κρυο και το βαζω μπροστα και σβηνει
    Μόνο τo P3263 μου βγαζει σαν βλαβη κατα καιρους οταν κινούμαι με υψηλες ταχυτητες >170 km/h στο πάτα ασε του γκαζιού !.Η συγκεκριμενη βλαβη έχει να κάνει με τον maf και ενδεχομένως με τα swirl flaps της πολλαπλής που μπορει και να καθυστερούν να ανοίξουν πλήρως οποτε ο maf διαβαζει ισως "μη σωστές" τιμές.Ωστοσο δεν μπαινει το αμαξι σε κανενα safe mode και η ισχυς του ειναι κανονική.Το λαμπάκι μαλιστα σβηνει απο μονο του μετα απο τρεις κύκλους ακινητοποίησης/κινητοποίησης του αυτοκινήτου.Το είχα ψαξει παλαιότερα με λύσιμο της πολλαπλής αλλα ο τεχνικός μου ειπε οτι ολα λειτουργουν ΟΚ και οτι και τα flaps και η πολλαπλή ήταν ενταξει.Τελος να σημειώσω οτι φοράω προγραμμα της BSR με ισχυ 195hp 412Nm...(απροβλημάτιστο και άκρως αποδοτικό που εχει μεταμορφωσει το αμαξι).

  2. #2
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βλάβη ποτε δεν μου εβγαλε οτανβειναι κρυο και το βαζω μπροστα και σβηνει
    Μόνο τo P3263 μου βγαζει σαν βλαβη κατα καιρους οταν κινούμαι με υψηλες ταχυτητες >170 km/h στο πάτα ασε του γκαζιού !.Η συγκεκριμενη βλαβη έχει να κάνει με τον maf και ενδεχομένως με τα swirl flaps της πολλαπλής που μπορει και να καθυστερούν να ανοίξουν πλήρως οποτε ο maf διαβαζει ισως "μη σωστές" τιμές.Ωστοσο δεν μπαινει το αμαξι σε κανενα safe mode και η ισχυς του ειναι κανονική.Το λαμπάκι μαλιστα σβηνει απο μονο του μετα απο τρεις κύκλους ακινητοποίησης/κινητοποίησης του αυτοκινήτου.Το είχα ψαξει παλαιότερα με λύσιμο της πολλαπλής αλλα ο τεχνικός μου ειπε οτι ολα λειτουργουν ΟΚ και οτι και τα flaps και η πολλαπλή ήταν ενταξει.Τελος να σημειώσω οτι φοράω προγραμμα της BSR με ισχυ 195hp 412Nm...(απροβλημάτιστο και άκρως αποδοτικό που εχει μεταμορφωσει το αμαξι).
    Και εμένα κάτι τέτοιο κάνει , κάποια στιγμή σβήνει αλλά τώρα που το λες συνειδητοποιώ ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει , αυτό με τους κύκλους που λες . Καλό ακούγεται αυτό με το προγραμμα. Εμένα παντός όταν μου το κάνει αυτό είναι σαν να μην δουλεύει το turbo . Όταν το έβαλαν σε ένα διαγνωστικό της Bosh οι βλάβες που έβγαζε ήταν , 1η πρόβλημα με το pdf 2η maf 3η αισθητήρας turbo.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εμένα κάτι τέτοιο κάνει , κάποια στιγμή σβήνει αλλά τώρα που το λες συνειδητοποιώ ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει , αυτό με τους κύκλους που λες . Καλό ακούγεται αυτό με το προγραμμα. Εμένα παντός όταν μου το κάνει αυτό είναι σαν να μην δουλεύει το turbo . Όταν το έβαλαν σε ένα διαγνωστικό της Bosh οι βλάβες που έβγαζε ήταν , 1η πρόβλημα με το pdf 2η maf 3η αισθητήρας turbo.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Το DPF μπουκώνει όταν κινείσαι πολυ εντός πόλης και το μοτέρ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.Εδω παίζουν ρόλο και οι προβληματικοί θερμοστάτες νερού αν δεν δουλεύουν σωστά.
    Ο Μαφ έχει θεμα με τα swirl flaps συνήθως .Για τον αισθητήρα turbo δεν ξερω...
    Βάλε το προγράμμα το συγκεκριμένο και θα με θυμηθείς...
    Το αμάξι έχει τελική 215 με το προγράμμα αυτο τη στιγμή που ίδρωνε να πιάσει τα 190 με την εργοστασιακή του απόδοση...

  4. #4
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή BMW X3 2.0 - Αξιοπιστία & προβλήματα

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το DPF μπουκώνει όταν κινείσαι πολυ εντός πόλης και το μοτέρ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.Εδω παίζουν ρόλο και οι προβληματικοί θερμοστάτες νερού αν δεν δουλεύουν σωστά.
    Ο Μαφ έχει θεμα με τα swirl flaps συνήθως .Για τον αισθητήρα turbo δεν ξερω...
    Βάλε το προγράμμα το συγκεκριμένο και θα με θυμηθείς...
    Το αμάξι έχει τελική 215 με το προγράμμα αυτο τη στιγμή που ίδρωνε να πιάσει τα 190 με την εργοστασιακή του απόδοση...
    Μου έκαναν καθαρισμό dpf με ένα υγρό , δοκίμασαν άλλον καινούργιο αισθητήρα μαφ και το πρόβλημα παραμένει . Το αυτοκίνητο κάνει πολύ λίγα έως καθόλου χιλ μέσα στην πόλη . Από προγραμμα του έχω το race chip .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου έκαναν καθαρισμό dpf με ένα υγρό , δοκίμασαν άλλον καινούργιο αισθητήρα μαφ και το πρόβλημα παραμένει . Το αυτοκίνητο κάνει πολύ λίγα έως καθόλου χιλ μέσα στην πόλη . Από προγραμμα του έχω το race chip .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Να ξερεις:Το DPF μπουκωνει από το racechip. Βάλτο στην πιο χαμηλή βαθμίδα ή βγαλτο τελείως. Το racechip συνδέεται στον αισθητήρα πίεσης καυσίμου και αυτό που κάνει είναι να πλουτίζει υπερβολικά το μείγμα. Στα ντίζελ ο εμπλουτισμός μείγματος δίνει άλογα και ας μην αυξήσεις την πίεση του τούρμπο. Αποτέλεσμα είναι η υπερβολική καπνα που μπουκωνει το DPF και η λειτουργία αυτοκαθαρισμού του δεν επαρκεί. Αν το γυρισεις μαμά τελειως οδήγησε το για 20-30 λεπτα με σταθερη ταχυτγτα 140 χλμ και 6η και το φίλτρο θα καθαρίσει τελείως. Το είχα πάθει παλιά όταν είχα ένα ανάλογο κουτί της steinbauer και γνωρίζω από πρώτο χέρι. ...

  6. #6
    Εγγραφή
    18-02-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    148
    Thanked
    27
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GTZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ξερεις:Το DPF μπουκωνει από το racechip. Βάλτο στην πιο χαμηλή βαθμίδα ή βγαλτο τελείως. Το racechip συνδέεται στον αισθητήρα πίεσης καυσίμου και αυτό που κάνει είναι να πλουτίζει υπερβολικά το μείγμα. Στα ντίζελ ο εμπλουτισμός μείγματος δίνει άλογα και ας μην αυξήσεις την πίεση του τούρμπο. Αποτέλεσμα είναι η υπερβολική καπνα που μπουκωνει το DPF και η λειτουργία αυτοκαθαρισμού του δεν επαρκεί. Αν το γυρισεις μαμά τελειως οδήγησε το για 20-30 λεπτα με σταθερη ταχυτγτα 140 χλμ και 6η και το φίλτρο θα καθαρίσει τελείως. Το είχα πάθει παλιά όταν είχα ένα ανάλογο κουτί της steinbauer και γνωρίζω από πρώτο χέρι. ...
    Στην πιο χαμηλή το έχω . Δεν μου μπούκωσε το dpf .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Εγγραφή
    17-04-11
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    69
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostasxan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην πιο χαμηλή το έχω . Δεν μου μπούκωσε το dpf .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Κάπου είπες ότι σου το καθάρισαν με υγρό αν δεν κάνω λάθος...οπότε υπέθεσα ότι μπούκωμα...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP