Δεν βρήκα λύση δυστυχως Ούτε κι εγώ.Εχω αλλάξει controller προθερμανσης και σκέφτομαι για προθερμαντηρες αλλά μάλλον δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Ούτε εγώ έχω επίσημο σέρβις εδώ.Ο μηχανικός μου υποθέτει προβληματική αντεπιστροφη βαλβίδα καυσίμου με απότελεσμα να μένει από καύσιμο το κύκλωμα μετά.απο πολλές ώρες ακινησίας. Σκέφτεται να βάλουμε μια πρόσθετη στο φίλτρο πετρελαίου και να δούμε τι θα γίνει....
Αλλαξα φιλτρο πετρελαίου,αλλά δεν νομιζω να φταιει αυτο.Βασικά ο τεχνικός μου μου ειπε να ανοιξω το διακόπτη για 5 sec μεχρι να δουλέψει λίγο η αντλία πετρελαίου.Στη συνέχει να κλείσω και να ξανανοίξω διακοπτη βαζοντας και μπροστά.Με το tip αυτο το μοτέρ πήρε μπρος και δεν έσβησε.Αν συμβαινει κατι τετοιο μου λέει,τοτε για καποιο λόγο μενει το κυκλωμα χωρις πετρέλαιο όταν ειναι για πολλές ώρες σβηστό το μοτέρ και το πιο πιθανό ειναι να εχει βλαβη η αντεπίστροφη βαλβίδα μεσα στην αντλία του ρεζερβουάρ.Ο ευκολος τροπος να το διαπιστώσουμε ειναι να βαλουμε μια τετοια (του εμπορίου) εν σειρά στο κύκλωμα και να το δοκιμάσουμε.Το εύκολο σημείο προσβασης ειναι εκει που συνδέεται το φίλτρο πετρελαίου,στο πάτωμα απο κάτω...
Εγω δεν ειμαι βεβαια πεπεισμενος οτι αυτη είναι η αιτία,αλλά θα το δοκιμάσω.Εννοειται οτι θα ενημερώσω επι όποιου αποτελέσματος!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GTZ : 25-01-19 στις 11:34
BILL007 (25-01-19)
Δεν βγαζει καμμία βλάβη (τουλάχιστον στο Delphi Autocom).Aλλα θα το τσεκάρω πάλι γιατι έχω πολύν καιρο να το συνδέσω με το δικό μου Delphi.Προσφατα που το πήγα για αλλαγη βασης μηχανής και αλλαγη θερμοστατών ψυκτικού συστήματος,ο τεχνικός μου ειπε οτι δεν είχε βλάβες...
BTW,τσεκαρε και θερμοκρασία νερού στις κατηφόρες χωρις γκάζι...Αν πέφτει θες θερμοστάτες.Το όργανο δειχνει πτώση απο 75 βαθμούς και κάτω...Το μοτέρ δεν πρέπει να δουλεύει κάτω απο 82-85 επουδενί λόγο.