Ναι, για την διαφήμιση.
Ναι, για την διαφήμιση.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Αγωνιστικο εργοστασιακο καθαροαιμο 991 GT3 cup πριν λιγες ωρες στα Μεγαρα να γυρναει σαν μουρλο και με 2 τετακες-εξοδους.
insane in the ///Midbrain
Η καλύτερη χρονιά ever ήταν αυτή που μας πέρασε για την Porsche, η οποία είδε να πωλούνται περισσότερα αυτοκίνητά της από ποτέ σε όλο τον κόσμο παρά τα προβλήματα που παρουσίασαν στη Γερμανία αλλά και άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Ειδικότερα, τη χρονιά που μας πέρασε η γερμανική εταιρία παρέδωσε σε όλο τον κόσμο 256.255 Porsche με την αύξηση να αγγίζει το 4% σε σχέση με τις πωλήσεις της το 2017. Στις αγορές τις Ευρώπης οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση της τάξης του 4% ενώ στη Γερμανία συγκεκριμένα η πτώση έφτασε το 3%, παρόλο που ο συνολικός αριθμός είχε τελικά θετικό πρόσημο. Ο Detlev von Platen, μέλος τους δ.σ. της Porsche AG, εξηγεί: “Η αλλαγή στο νέο κύκλο μετρήσεων WLTP και τα φίλτρα συγκράτησης μικρο-σωματιδίων στην Ευρώπη σημαίνουν ότι αντιμετωπίσαμε σημαντικές προκλήσεις στο 4ο τρίμηνο του 2018 και αυτές οι προκλήσεις συνεχίσουν να γίνονται αισθητές το πρώτο μισό του 2019. Επιπρόσθετα, σταματήσαμε να προσφέρουμε μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου τον Φεβρουάριο του 2018.
Από τα μοντέλα της Porsche εκείνο που κατέγραψε την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις ήταν η Panamera καθώς σημείωσε αύξηση 38% έναντι του 2017 με 38.443 μονάδες. Σε διψήφιο αριθμό κυμάνθηκε και η αύξηση των πωλήσεων της 911, στο 10%, παρόλο τον ερχομό της νέας γενιάς. Ακριβώς 35.573 καινούριες 911 βρήκαν σπίτι τη χρονιά που μας πέρασε. H Macan βέβαια ήταν το best seller της Porsche για το 2018 με 86.031 μονάδες και παρά την πτώση της τάξης του 11% ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Cayenne με 71.458 μονάδες και αύξηση της τάξης του 12% έναντι του 2017.
Μεγαλύτερη αγορά για την Porsche και το 2018 ήταν εκείνη της Κίνας με τις πωλήσεις της στην περιοχή να σημειώνουν 12% ετήσια αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος και να ανέρχονται στις 80.108 μονάδες. Στη 2η θέση οι Η.Π.Α. με 57.202 αυτοκίνητα.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
και εδώ επιβεβαιώνεται ότι η τάση για τα επόμενα χρόνια θα είναι τα SUV.
B58
το ειδα σε ειδησεις του bbc προχθες σε εναν τυπο το ονομα του που δεν μπορω να το θυμηθω γιατι ειναι λιγο γλωσοδετης,ο οποιος εχει πολυ πλακα ετσι οπως μιλαει με στομφοδη προφορα και χοροπηδαει απο την μια μερια του στουντιο στην αλλαη για να παει απο την μια οθονη στην αλλη για συνδεσεις.ειχε θεμα το ντιτροιτ και την εκθεση οπου πρωτη φορα δεν πηγαν οι γερμανικες μαρκες.τεσπα η ειδηση που εδωσε και ο ειδικος εκει στην συνδεση ηταν οτι : ΝΑΙ... αυξανεται η ζητηση για SUV.και αυτοι δεν μπορουσαν να το εξηγησουν
BILL007 (17-01-19)
Ο Ουκρανο-Αμερικάνος επιχειρηματίας και συνιδρυτής της εφαρμογής WhatsApp, Jan Koum, αποχωρίζεται δέκα πολυπόθητες Porsche από την συλλογή του. Τα αυτοκίνητα θα δημοπρατηθούν στις 8 Μαρτίου στο Amelia Island Auction.
Η δημοπρασία τον Μάρτιο θα ξεκινήσει με τρεις Carrera RS στην απόχρωση Speed Yellow. Η πρώτη είναι η 964 Carrera RS του 1992, μία από τις 1910 που βγήκαν από το εργοστάσιο. Η δεύτερη είναι η 964 Carrera RS 3.8 του 1993, μία από τις μόλις 55 που κατασκευάστηκαν συνολικά. Η τρίτη κίτρινη RS είναι η 993 Carrera RS του 1995. Σίγουρα τα παραπάνω μοντέλα δεν είναι οι πιο γρήγορες Porsche, αλλά έχουν μεγάλη αξία και …μαγνητίζουν τα βλέμματα.
Υπάρχει επίσης ένα πλήθος από μοντέρνες Porsche 911 προς δημοπρασία. Πωλείται μία 997 GT3 RS του 2008, μία από τις 53 πράσινες στην Βόρεια Αμερική. Δίπλα σε αυτήν υπάρχουν μία 911 GT3 RS του 2010 και μια από τις 158 GT3 RS 4.0, του 2011.
Στην συνέχεια έρχεται τη διάσημη «widowmaker», την GT2 RS του 2011, σε λευκό χρώμα. Οι τρεις τελευταίες Porsche της δημοπρασίας είναι και αυτές που πιθανόν θα είναι και το αποκορύφωμα της δημοπρασίας, μίας και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν συνεχώς αυξανόμενη αξία στις αγορές μεταχειρισμένων. Πρόκειται για μία 918 Spyder του 2015, ένα Cayman GT4 του 2016 και μία ολοκαίνουργια 911R του 2016.
«Πολλές από τις Porsche που πωλούνται είναι ανάμεσα στα πιο προσεγμένα αυτοκίνητα στον κόσμο και είναι σημαντικό μέρος της συλλογής μου. Αν είχα απεριόριστο χρόνο και απεριόριστο χώρο στο γκαράζ μου, δεν θα πούλαγα κανένα από αυτά, παρ ’όλα αυτά θα είμαι πολύ χαρούμενος αν δω τους επόμενους ιδιοκτήτες να απολαμβάνουν αυτά τα ξεχωριστά αυτοκίνητα στους δρόμους ή στις πίστες», δήλωσε ο Koum, ο οποίος σίγουρα δεν τις πουλά για οικονομικούς λόγους αφού ο ίδιος αξίζει 9 δις.
https://www.goodingco.com/vehicles/?...ime=1547846293
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Τι είναι και πως λειτουργεί το Wet Mode στη νέα Porsche 911
To Kαινοτόμο σύστημα Wet Mode, με το οποίο εφοδιάζεται η νέα Porsche 911, έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει το νερό και την ποσότητά του στο οδόστρωμα παρέχοντας ρυθμίσεις σε επιμέρους στοιχεία του οχήματος για βελτιωμένη σταθερότητα στις συγκεκριμένες συνθήκες.
«Η λειτουργία Wet Mode αναπτύχθηκε για να παρέχει στον οδηγό συνεχή υποστήριξη σε υγρές συνθήκες. Δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα, ούτε την τελική ταχύτητα, και επομένως δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως δικλίδα ασφαλείας για γρήγορη οδήγηση σε βρεγμένες συνθήκες. Αντ 'αυτού, θα πρέπει να θεωρείται ως σύστημα βοήθειας», δηλώνει χαρακτηριστικά ο August Achleitner, ο οποίος έχει διαρκέσει για πολλά χρόνια επικεφαλής μιας σειράς μοντέλων της γερμανικής εταιρείας.
Η λειτουργία Wet Mode μπορεί να ανιχνεύσει αυτόματα έναν υγρό δρόμο και να προειδοποιήσει τον οδηγό για τον κίνδυνο υδρολίσθησης. Για το σκοπό αυτό, σε πρώτη φάση είναι οι αισθητήρες-μικρόφωνα που βρίσκονται εγκατεστημένοι στους θόλους των εμπρός τροχών εκείνοι που ανιχνεύουν το νερό που απομακρύνεται σε μορφή σπρέι από το πέλμα των ελαστικών - κάτι που καθιστά το όλο σύστημα διαφορετικό σε σχέση με τους ήδη γνωστούς αισθητήρες βροχής των υαλοκαθαριστήρων που απλά «αντιδρούν» οπτικά στα σταγονίδια του νερού που πέφτουν στο παρμπρίζ, ανεξάρτητα από τις συνθήκες του δρόμου. Έτσι, το Wet Mode μπορεί να «διαβάσει» για παράδειγμα και την ποσότητα του στάσιμου νερού στο δρόμο, ακόμη και μετά τη βροχόπτωση.
Επί τους ουσίας, αν το σύστημα ανιχνεύσει επιφάνεια βρεγμένου οδοστρώματος, τα συστήματα Porsche Stability Management (PSM) και Porsche Traction Management (PTM) είναι κατάλληλα «προετοιμασμένα» ώστε να παρέμβουν νωρίτερα και με περισσότερη «ευαισθησία» από πριν. Επιπλέον, σε αυτή την κατάσταση, εμφανίζεται μια σχετική προειδοποίηση στην οθόνη που βρίσκεται δεξιά, δίπλα από στο στροφόμετρο. Πρακτικά, η ένδειξη αυτή ενημερώνει τον οδηγό για την ανίχνευση υγρασίας συνιστώντας τη χειροκίνητη μετάβαση στη λειτουργία Wet Mode. Η τελευταία μπορεί είτε να ενεργοποιηθεί από τη μπάρα διακοπτών που βρίσκεται πάνω από την κεντρική κονσόλα ή από το διακόπτη που βρίσκεται στο τιμόνι, το οποίο αποτελεί μέρος του προαιρετικού πακέτου Sport Chrono Package.
Εάν ενεργοποιηθεί το Wet Mode, τα PSM και PTM, τα «ενεργά» στοιχεία της αεροδυναμικής και το προαιρετικό Porsche Torque Vectoring (PTV) Plus προσαρμόζονται ώστε να εγγυώνται μέγιστη σταθερότητα στην οδήγηση. Από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, η πίσω αεροτομή εκτείνεται στη θέση «Performance», τα πτερύγια του συστήματος ψύξης είναι ανοιχτά, η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο «επίπεδη» με τη λειτουργία «PSM Off» και «Sport» να μην μπορούν πλέον να ενεργοποιηθούν. Επίσης, η καμπύλη της ροπής του κινητήρα γίνεται ομαλότερη και η ταχύτητα διαδοχής των 8 σχέσεων του PDK πιο νωχελική.
Στην 911 Carrera 4S δε, στον εμπρόσθιο άξονα μεταφέρεται μεγαλύτερη ποσότητα ροπής σε σχέση με την κανονική «διανομή» του συστήματος τετρακίνησης. Συν τοις άλλοις, μειώνεται και ο βαθμός εμπλοκής του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πίσω διαφορικού.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Wet Mode μπορεί να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο κινείται σε επιφάνειες καλυμμένες με χιόνι.
Από 4Τ..
Ήρθε η ώρα να πάρω κ γω ένα Πόρκι![]()
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Πώς δουλεύει.....
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Πολύ ωραίο το video!!!![]()