Άρη η πολιτική δυστυχώς είναι αυτή που περιέγραψες ακριβώς και εν μέρει - θα με συγχωρέσεις - αλλά είναι σωστή αν τη δεις απο την πλευρά της εταιρίας και όχι του καταναλωτή για τα μοντέλα 10ετίας+
Το προιόν έχει κύκλο ζωής και αυτοκίνητο 20ετίας για καθημερινή χρήση έχει κλείσει τον κύκλο ζωής του απο όποια μεριά και να το πιάσεις (π.χ. standards ασφάλειας κτλπ).
Αλλο που η Ελλάδα σαν χώρα και οι πολίτες της αντί να πηγαίνουν μπροστά και να είναι στο 2020 έχουν "βαλτώσει" στις απαρχές του 2000 και γι'αυτό δεν είναι υποχρεωμένη η όποια εταιρία να "συμπάσχει".
Η BMW και η κάθε BMW τα ανταλλακτικά αυτά τα πουλάει πλέον -ειδικά αν είναι σε stock και δεν παράγονται- όσο θέλει με την προοπτική του classic. Πήγαινε και μια βόλτα απο τα japan να δεις εκεί τι γίνεται και να φρίξεις.
Κάποιοι θα γελάσουν αλλά αν δουν στo σύστημα ανταλλακτικών θα βρουν το Ε36 στα classics. Σε λίγο θα πάει και το 46. Ακόμα και μια φλάτζα τάπας κάρτερ γι'αυτα τα μοντέλα θεωρείται απο την εταιρία ανταλλακτικό classic.
Λογική στις τιμές δεν υπάρχει για αμάξια που έχουν πάει πολύ παρακάτω απο το EoL τους και για να το πάω και λίγο παραπέρα μεγάλες αυξήσεις εγώ παρατήρησα σε λάδια "καθημερινής χρήσης" - γιατι?!? - food for thought!