Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
+1000 για Καζάκο.
Ρίξτε μια ματιά σε PCV για διαρροές, οι Μ54 υποφέρουν με το πολύπλοκο σύστημα αναθυμιάσεων λαδιού.
Ελέγξτε για διαρροές τη φλάντζα ψευτοκάπακου καθώς και για σκισμένα σωληνάκια υποπιέσεων γύρω από την εισαγωγή. Υπάρχουν και κάποιες λαστιχένιες τάπες στο πίσω μέρος προς τον καθρέπτη, σε μένα ήταν σκισμένες και είχα χάλια μίγματα. Μετά από πολύχρονη ακινησία ξεραίνονται όλα αυτά και διαλύονται στα χέρια σου.
Έλεγχος και στη DISA valve, αφενός γιατί το O-ring χαλαρώνει και αρχίζουν διαρροές κι αφετέρου διότι αν φύγει το pin του κλαπέτου θα καταλήξει στο μοτέρ.
Τέλος, ψηλαφίστε τη σωλήνα της εισαγωγής για σκισίματα στις διακλαδώσεις. Γενικά τα τμήματα από λάστιχο και πλαστικό δεν είναι και ό,τι ανθεκτικότερο σε αυτής της χρονολογίας τα αυτοκίνητα.
Καλές γιορτές.
-
The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
BILL007 (07-12-18), gnx (07-12-18), Leonidas_E39 (27-01-19), nikos valvetronic (10-12-18), PetrosD (07-12-18), wheelman (10-12-18)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP